شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 37 رأی - میانگین امتیازات: 2.92
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
سرویس tutor اپلیکیشن با دور سامسونگ smart از خدمات راه

سرویس خدمات از راه دور با اپلیکیشن Smart Tutor سامسونگ
#1
[تصویر:  do.php?img=3545]

شرکت سامسونگ ایران با استفاده از اپلیکیشن Smart Tutor امکانی را فراهم کرده تا کاربران، مشکلات گوشی خود را از راه دور با کمک کارشناسان متخصص برطرف کنند.
دستگاه‌های تلفن همراه طی یک دهه اخیر تحولی انقلابی را پشت‌ سر گذاشتند. گوشی‌های امروزی دیگر وسیله‌ای صرفا برای تماس تلفنی، ارسال پیامک یا پخش موسیقی نیستند و حالا دیگر با یک دستگاه چهار یا پنج اینچی می‌توان همانند کامپیوترهای خانگی، وبگردی کرد و کارهای مختلفی را انجام داد. همزمان با این پیشرفت، موبایل‌هایی که تا پیش از این وسیله‌ای ساده بودند به دستگاه‌هایی نسبتا پیچیده تبدیل شدند که هرگونه مشکل در آن‌ها، سردرگمی و نگرانی کاربران را به دنبال دارد.

به همین دلیل مراجعات کاربران به مراکز تعمیر گوشی های موبایل بیشتر از همیشه شده است. مراجعاتی که علاوه بر هدر دادن وقت کاربران، برای آن‌ها نگرانی‌هایی در مورد دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی و خصوصی را به وجود می‌آورد. گاهی اوقات هم به دلیل مراجعه کاربر به مراکز غیرمجاز یا افراد غیرمتخصص نه تنها مشکلات کاربران حل نمی‌شود بلکه هزینه‌ مضاعفی را هم به آن‌ها تحمیل می‌کند.
سامسونگ با آگاهی از این مسائل، امکانی را فراهم کرده تا کاربران، مشکلات گوشی و تبلت خود را در زمانی بسیار کوتاه، در منزل یا محل کار و بدون نگرانی بابت دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی یا تبحر تعمیرکار، حل و فصل کنند.

سرویس دیجیتال

سامسونگ به عنوان رهبر بازار موبایل، ارائه خدمات پس از فروش نوین و کارآمد را مکمل محصولات خلاقانه خود کرده تا مشکلات کاربران در زمانی بسیار کم و با بهترین سرویس‌ها برطرف شود.
از مدتی پیش سامسونگ ایران مرکز تماسی مخصوص مشتریان موبایل خود راه‌اندازی کرده است. این مرکز با هدف پاسخگویی به سوالات عمومی و فنی در هفت روز هفته و 24 ساعته فعالیت‌ می‌کند. یکی از مهم‌ترین خدمات این مرکز ارائه سرویس‌های دیجیتالی به مشتریان است. مواردی همچون گفت‌وگوی آنلاین با کاربران وب‌سایت فارسی سامسونگ و پاسخگویی به ایمیل‌های مشتریان از جمله این خدمات است. اخیرا و در ابتکاری جالب سرویس جدیدی با عنوان «کنترل از راه دور» برای کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ راه‌اندازی شده است.
در این سرویس، کاربران به کمک اپلیکیشن Smart Tutor سامسونگ تنها به اینترنت وای‌فای یا دیتا نیاز دارند تا در عرض چند ثانیه به کارشناسان مرکز تماس متصل ‌شوند و مشکلات نرم‌افزاری خود را حل ‌کنند.

نحوه دریافت خدمات با اپلیکیشن Smart Tutor سامسونگ
برای استفاده از این خدمات پیشرفته سامسونگ، ابتدا باید اپلیکیشن Smart Tutor سامسونگ را نصب کنید که به صورت رایگان در فروشگاه گلکسی اپ (Galaxy Apps) سامسونگ و فروشگاه گوگل (Google Play) قابل دانلود است. با داشتن این برنامه، در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، پس از تماس با مرکز خدمات سامسونگ این امکان در اختیار شما قرار می‌گیرد که در صورت رضایت و جهت برطرف کردن مشکل، با دریافت یک کد 6 رقمی و وارد کردن آن، به کارشناسان فنی مستقر در مرکز اجازه دهید به گوشی شما متصل شوند.
کارشناس مربوطه پس از تایید شما، از راه دور به گوشی متصل شده و می‌تواند بررسی‌های لازم را روی آن انجام دهد. در همین حال کاربر نیز نظارت کامل بر دستگاه خود داشته و تمامی اقداماتی را که کارشناس انجام می‌دهد روی نمایشگر گوشی مشاهده می‌کند.

با وجود آن که تمامی اقدامات کارشناس روی گوشی با مجوز و نظارت کاربر و حتی ناظران مستقیم داخل مرکز خدمات سامسونگ انجام می‌شود، اما برای آرامش خاطر هرچه بیشتر کاربران، اپلیکیشن Smart Tutor سامسونگ به صورت پیش‌فرض قادر به باز کردن برنامه‌هایی همچون پیام‌رسان‌ها و گالری گوشی نیست. چنانچه به هر دلیلی، کارشناس مرکز تماس نیاز به دسترسی به این قسمت‌ها را داشته باشد پیغامی روی نمایشگر گوشی کاربر نمایش داده می‌شود تا تنها پس از تایید کاربر چنین دسترسی به کارشناس داده شود. در تمام این قسمت‌ها گزینه‌ای به نام «قطع اتصال» وجود دارد تا کاربر هر زمانی که علاقه داشت، بتواند ضمن قطع ارتباط کنترل گوشی را در دست بگیرد.
همچنین تمامی مجوزها و دسترسی‌های ایجاد شده در این روند یک بار مصرف بوده و در صورت قطع دسترسی کارشناس به گوشی، به هر دلیلی، اتصال و دسترسی مجدد نیازمند تایید و مجوز دوباره از طرف کاربر خواهد بود.
با توجه به فعالیت 24 ساعته مرکز تماس موبایل سامسونگ کاربران در هر ساعتی از شبانه‌روز و حتی در روزهای تعطیل هفته هم مشکلات دستگاه‌های خود را به کمک اپلیکیشن Smart Tutor سامسونگ و اتصال به کارشناسان مرکز تماس موبایل حل می‌کنند.

مرکز تماس موبایل سامسونگ با ارائه خدمات پس از فروش آنلاین و 24 ساعته خود امکانی را فراهم کرده تا کاربران به سادگی هر چه تمام‌تر و از طریق اتصال به اینترنت و بدون نگرانی بابت حفظ اطلاعات شخصی و خصوصی‌شان مشکلات خود را با کارشناسانی کارآزموده و متخصص در میان گذاشته و آن‌ها را رفع کنند.

پاسخ
 سپاس شده توسط نگار ، elshan ، نسرین ، shahram20 ، saberi


لطفاً توجه داشته باشید که ارسال‌های جدیدی که در این انجمن ثبت می‌شوند، ابتدا باید توسط یکی از مدیران تأیید شوند و پس از تأیید مدیر، قابل دیدن خواهند بود.
[-]
پاسخ سریع
پیام
پاسخ خود به این مطلب را در این کادر بنویسید.
شکلک‌ها
gol like think wink
laugh right left happy
Sad Heart Huh cofee
love hi new  
[شکلک‌های بیش‌تر]

تایید انسان بودن کاربر
لطفاً جعبه زیر را تیک بزنید. این فرآیند از فعالیت ربات‌ها جلوگیری می‌کند.

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  محصول اقتصادی سامسونگ با نام گلکسی A2 Core روانه بازار شد Kids32822 0 880 ۹۸/۱/۲۷، ۰۷:۲۴ عصر
آخرین ارسال: Kids32822
  بیانیه شرکت سامسونگ درباره عدم توزیع هدایای المپیک زمستانی 2018 نگار 3 1,804 ۹۶/۱۱/۲۰، ۰۵:۵۹ صبح
آخرین ارسال: سحر
  سرنوشت بازار موبایل ایران بعد از کارت قرمز سامسونگ mesterweb 1 1,189 ۹۶/۱۱/۲۰، ۰۴:۲۹ صبح
آخرین ارسال: farnaz
  استراتژی نادرست سامسونگ در آگهی تبلیغاتی جدید علیه اپل mesterweb 0 1,154 ۹۶/۸/۲۴، ۰۲:۳۹ صبح
آخرین ارسال: mesterweb
  سامسونگ و آی بی ام برای ارائه سرویس های امنیتی همکاری می‌کنند saberi 0 2,075 ۹۵/۲/۲۷، ۰۷:۴۷ عصر
آخرین ارسال: saberi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان