نماد در لوگو تصویری چگونه برند را تحت تأثیر قرار می دهد؟ - نسخهی قابل چاپ +- باشگاه کاربران روماک (https://forum.romaak.ir) +-- انجمن: انجمن گرافیک (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=139) +--- انجمن: طراحی گرافیک (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=153) +--- موضوع: نماد در لوگو تصویری چگونه برند را تحت تأثیر قرار می دهد؟ (/showthread.php?tid=8724) |
نماد در لوگو تصویری چگونه برند را تحت تأثیر قرار می دهد؟ - branding_arm - ۰۰/۴/۹ برندینگ (Branding) برای زندگی اجتماعی امروزی، مشاغل، هویت های جمعی و تجارب مدرن بشر از اهمیت خاصی برخوردار است. برندینگ به افراد این امکان را می دهد تا دنیای پیرامون خود را شناسایی، سازماندهی و طبقه بندی نمایند. از دیدگاه روانکاری، خلق برندها با چگونگی درک انسان ها و بیان احساسات آنها از طریق تصاویر و نمادها مرتبط است. در واقع باید اساس اصول ارتباطات انسانی را درک کنیم. برندها باید رقابتی باشند. نمادها یا تصاویری که برای برندها استفاده می شوند باید به اندازه ای قوی باشند که بتوانند مفاهیم را به راحتی انتقال دهند. ارتباطاتی که افراد از طریق نمادها برقرار می سازند در نحوه طبقه بندی برندها بسیار مهم است. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |