[/url]
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی شما در موتور جستجوی یک لینک به محصول مورد نیاز خود را پیدا کنید، بر روی آن کلیک کنید و چند ثانیه پس از آن صفحه را ببندید. به سادگی به این دلیل که طراحی سایت شما را خاموش می کند. طراحی سایت زیبایی طراحی شده می روید، اما هیچ چیز در مورد چگونگی حرکت از طریق آن نمی فهمد. در طول چندین سال در طراحی سایت تجارت الکترونیک کار کرده است و در طراحی سایت تجارت الکترونیکی را جمع آوری کرده است که برای هر کسی که می خواهد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را ایجاد کند یا آن را بهبود بخشد مفید باشد. لیست کامل نیست، اما برخی از ویژگی های مهم را که بر روی نگاه طراحی سایت تاثیر می گذارد، پوشش می دهد.
تقریبا هر محصول ممکن است در اندازه های مختلف، رنگ ها و غیره باشد. بسته بندی استاندارد و یا حال ممکن است به عنوان یک گزینه نیز باشد. اگر طراحی سایت شما یک سیستم ساده و واضح فیلتر کردن را با پارامترهای مختلف داشته باشد، حتی بیشترین انتخاب مشتری از طراحی سایت شما لذت خواهد برد. بررسی کنید که چه گزینه های فیلتر کردن یک طراحی سایت فروشگاه بزرگ فروشگاه های لوازم الکترونیکی مصرفی ارائه می دهد.
یک منوی بزرگ پرواز با فهرست ها و دسته های زیر است که بیشترین صفحه طراحی سایت را پوشش می دهد. ما می توانیم چنین منوهای را در طراحی سایت های بزرگ مانند eBay، که تقریبا همه چیز را به فروش می رساند، می بینیم. راه حل این نوع اجازه می دهد تا ناوبری ساده حتی اگر ساختار کاتالوگ پیچیده است. علاوه بر این، مگا منو برای فشردن آن، فضای بسیار زیادی را از خود دور نمی کند. بنابراین اگر طراحی سایت شما دارای مقادیر زیادی باشد، در مورد این گزینه فکر کنید.
تحت صفحه اصلی، نوار جستجو غالب است. چنین راه حلی باید از سالها تجربه باشد. هنگامی که یک کاربر به طراحی سایت فروشگاه آنلاین می آید و چیزی را که او نیاز دارد پیدا نمی کند. او ممکن است در جستجوی فیلد جستجو باشد - درست است که طبیعی است. بنابراین خط جستجو نباید پنهان شود. مشاوره بعدی در مورد لیست قابلیت استفاده ما. مطمئنا، از نقطه نظر طراحی سایت SEO، حذف محصول از طراحی سایت اگر آن را از سهام خوب نیست. اما از پیش بینی های تجاری برای طراحی سایت، این که آیا بازدید کنندگان طراحی سایت شما ناامید می شوند یا خیر، که در نهایت پیدا کردن آنچه آنها دنبال کرده اند، آن را به سبد خرید اضافه کنید و تنها چیزی که آنها می گیرند یک پاسخ سرد است پس از همه، در نهایت مردم به شما پول می دهند، نه موتورهای جستجوگر موتور. بنابراین اول به مشتریان طراحی سایت خود فکر کنید. ایجاد یک بخش با اطلاعات مربوط به دسترسی به محصول برجسته، بنابراین آن را می توان در یک بار دیده می شود و اضافه کردن یک فیلد
احتمالا هیچ متخصص طراحی سایت تجارت الکترونیک وجود ندارد، که اهمیت تصاویر مورد را برجسته نکرده است. از دیدگاه طراحی سایت تجارت الکترونیک بسیار ضروری است. این واقعا حقیقت دارد در اصل، مردم با چشم خرید می کنند، برای طراحی سایت تجارت الکترونیک آن بسیار مهم است زیرا شما نمی توانید محصول آنلاین را لمس کنید. به همین دلیل کیفیت عکس محصول باید عالی باشد. اجازه دهید مشتری احساس کند که محصول را برای واقعی دیده است.
به طور کلی، دو نوع مجزا از پیاده سازی سبد خرید وجود دارد. اولین بار این است که هربار که آیتم اضافه شد، سبد خرید نمایش داده می شود، دومین مورد فقط در مورد اضافه کردن یک آیتم دیگر اطلاع می دهد. صرف نظر از نوعی که ترجیح می دهید از آن استفاده کنید، مهم است که سبد خرید را در جایی قرار دهید که مشتری آن را مناسب قرار دهد. در برخی از طراحی سایت فروشگاه های آنلاین فروشگاه خرید باقی می ماند زمانی که کاربر پیمایش پایین صفحه - آن نیز یک گزینه است. مهمترین نکته این است که مشتری طراحی سایت خود را نرساند، زمانی که می خواهد در طراحی سایت خرید کند. برای اینکه دکمه سبد خرید حتی جذاب تر شود، می توانید عکس های کوچکی از موارد اضافه شده را اضافه کنید. ابزار بسیار مفید، مفید و کارآمد است. آنها اجازه می دهد تا کاربر به راحتی از طریق طراحی سایت حرکت، به ویژه هنگامی که او از نتایج موتور جستجو فرود آمد، به زودی حرکت می کند و درک ساختار رده. همچنین یک نوع از اجرای خرده نان وجود دارد زمانی که آنها منعکس کننده مسیر کاربر که تازه رفته است. هر دو نوع دارای مزایا و معایب هستند و اگر بتوانند اختراع شوند، می توانند ترکیب شوند. با این حال ما تاکنون چنین مواردی را دیده ایم.
نشان دهنده هزینه نهایی در صفحه طراحی سایت محصول یا صفحه سبد خرید است. چیزی بیش از هزینه های اضافی برای تحویل که مشتری متوجه آن در مورد مرحله آخر می شود، ظالمانه تر است. او را بلافاصله خاموش می کند شما می توانید تنها نرخ تحویل برای کل قلمرو را تعیین کنید یا تحویل رایگان را ارائه دهید - فقط محاسبات لازم را برای تنظیم طرح درست انجام دهید. در صورتی که نمی توانید این را بپردازید، محاسبه هزینه تحویل در صفحه طراحی سایت محصول را محاسبه کنید، بنابراین قیمت به صورت خودکار بر اساس محل مشتری محاسبه می شود. در هر صورت، طراحی سایت تجارت الکترونیک باید حداقل در بعضی از عناصر اصلی و منحصر به فرد باشد. برای اختراع چیزی کاملا جدید دشوار است، اما اگر طراحی سایت شما هیچ ویژگی مشخصی نداشته باشد، آسان است که آن را در بین سایر رقبا گم کنید. ویژگی اصلی طراحی سایت اولین چیزی است که مشتری به یاد می آورد.
بدون تردید یک طراحی سایت فروشگاه اینترنتی معمولی که ابزار باغبانی را به فروش می رساند، صدها نفر از طرفداران رسانه های اجتماعی را جذب نخواهد کرد. با این وجود، این گزینه نباید حداقل برای دلایل جستجوگرها نادیده گرفته شود. قرار دادن آیکون های رسانه های اجتماعی در طراحی سایت یک کار ساده نیست. چنین بلوک نباید توجه زیادی را جلب کند، اما در عین حال باید برای مشتری نیز قابل مشاهده باشد. اگر کاربر تنها عکس یا توضیحات اصلی طراحی سایت را به خبرخوان خود بچرخاند حتی بدون اینکه طراحی سایت شما را دوست داشته باشد، همچنان از آن استفاده می کنید، زیرا افراد بیشتری از فروشگاه شما مطلع خواهند شد. به مشتریان طراحی سایت اجازه می دهد تا به سرعت اسکن کاتالوگ را، با توجه به محصولات مورد علاقه خود، به اشتراک بگذارند. مرور سریع اجازه می دهد نگاهی به محصول بدون ترک صفحه رده. حتی اگر کاربر همان صفحه محصول را ببیند اما در جعبه نور با پس زمینه تیره تر، نه در برگه جداگانه، آن را به عنوان مرور سریع در نظر گرفته است. با این حال بهتر است جعبه نور را با چیزی بین صفحه محصول کامل پر کنید. بازاریابی پست الکترونیک زنده است و برای سال های زیادی به کار خواهد رفت. به همین دلیل است که لیست ایمیل های بالقوه ایجاد شده مهم است. فرم اشتراک را در اختیار شما قرار می دهد که آیا کاربران ممکن است به دنبال آن باشند: در وبلاگ، بلوک خبر، موارد جدید و دسته بندی های فروش، و غیره. اگر شما دارای فرکانس بالایی از انتشار محتوای جدید در طراحی سایت هستید، ممکن است فکر کنید که چندین خبرنامه را راه اندازی کنید. در مورد فروشگاه آنلاین نیز هست. صفحات طراحی سایت و زیر شاخه را با عناصر بی فایده اختلافی نکنید سعی کنید تنها بلوک هایی را که ارزش دارند، ترکیب کنید. از هر صفحه به عنوان بخشی از کل فکر کنید، از تمایز زیاد زیاد اجتناب کنید.
مشتریان طراحی سایت بخش مهمی از طراحی سایت تجارت الکترونیکی امروز هستند. معمولا آنها در صفحات طراحی سایت محصول قرار می گیرند، اما اگر ما در مورد بازخورد مربوط به کل فروشگاه صحبت کنیم، اندی پیشنهاد می کند که این بلوک را در نوار کناری یا به عنوان یک نوار لغزنده قرار دهد. یک صفحه طراحی سایت به طور خاص برای توصیفات خوب است. اندازه و رنگ های مختلف فروشگاه نمایش داده شده بسیار برجسته و برای مشتری طراحی سایت بدون هیچ گونه توضیحی روشن است. هنگامی که به انتخاب از تنوع محصولات می آید، سعی کنید بهترین خود را برای ایجاد چنین تجربه ای برای مشتری طراحی سایت به آسانی که ممکن است. ارائه گرافیک طراحی سایت بهتر از کلمات است، به همین دلیل است که رنگ طراحی سایت باید با رنگ ها و ویژگی های دیگر با آیکون مشخص شوند. صفحات طراحی سایت مرتب سازی هدف شما هستند، جایی که کاربر را هدایت می کنید. وقتی او می آید، نباید اجازه دهید او صفحه طراحی سایت را ترک کند. لینک ها و بلوک های اضافی را حذف کنید سعی نکنید یک مورد دیگر را به او بفروشید. عوامل مخرب تر از صفحه طراحی سایت پرداخت، شانس بیشتری برای مشتری طراحی سایت خرید می کند.
دکمه افزودن به سبد خرید تماس به عمل است، بنابراین باید از بقیه بلوک ها و عناصر جدا شود. این نباید کمتر قابل مشاهده باشد. از جمله راهنمایی های UX که متخصصان معمولا ذکر می کنند این است که چگونه مشتریان خود را با شما تماس می گیرند. به طور طبیعی، بسیاری از مشتریان در طراحی سایت ممکن است بخواهند با برخی سوالات با شما تماس بگیرند. ایده آل، فروشگاه اینترنتی باید برای تماسهای رایگان داشته باشد. حداقل سعی کنید حداقل آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را نشان دهید و از طریق فرم تماس ویژه برای بازدیدکنندگان طراحی سایت خود یک گزینه ارسال کنید. می تواند علاوه بر ارزش افزوده به گزینه های تماس شما طراحی سایت فروشگاه آنلاین مجهز است.
[URL="دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
"]طراحی وب سایت