آنچه کارآموز پشتیبانی نرم افزار باید هنگام استخدام بداند؟ - نسخهی قابل چاپ +- باشگاه کاربران روماک (https://forum.romaak.ir) +-- انجمن: انجمن مدیریت و بازاریابی (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=74) +--- انجمن: مدیریت و کسب و کار (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=29) +---- انجمن: آشنایی با مشاغل (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=157) +---- موضوع: آنچه کارآموز پشتیبانی نرم افزار باید هنگام استخدام بداند؟ (/showthread.php?tid=4898) |
آنچه کارآموز پشتیبانی نرم افزار باید هنگام استخدام بداند؟ - نگار - ۹۷/۱/۸ در صورتی که تجربه کاری ندارید و به دنبال جایی هستید که تجربه کاری خود را افزایش دهید، به شما پیشنهاد می دهیم که مدتی را در یک شرکت به عنوان کارآموز پشتیبانی نرم افزار شروع به فعالیت کنید. مطمئناً اگر سری به آگهی های استخدام بزنید تعداد زیادی درخواست استخدام با عنوان کارآموز پشتیبان توسط شرکت های تولید کننده نرم افزار مالی و اداری مشاهده خواهید کرد که تمایل به استخدام کارآموز پشتیبان نرم افزار دارند.
چند سالی است که توسعه کاربرد کامپیوتر در شرکت ها رشد چشمگیری داشته است و مدیران با هدف حرکت در مسیر تکنولوژی سعی می کنند اکثر عملیات مالی و اداری خود را به کمک نرم افزار ثبت و مدیریت کنند و مطمئناً در زمان کار با نرم افزار ممکن است دچار مشکلات و خطاهایی شوند. بنابراین حضور یک شخص به عنوان کارآموز پشتیبان می تواند کمک به سزایی در این امر کند. بسیاری از شرکتهای تولید کننده نرم افزار با استخدام کارآموز پشتیبانی نرم افزار از بین علاقمندان به حوزه پشتیبانی و ارائه آموزشهای لازم و حرفه ای توسط نیروهای کارآزموده و با سابقه واحد پشتیبانی خود سعی بر افزایش سطح کیفیت رضایت مشتریان خود دارند. کارآموز پشتیبانی نرم افزار به مشتری کمک می کند تا به خوبی از نرم افزار استفاده و در صورت مشاهده خطا آن را در حداقل زمان برطرف کند. کارآموز پشتیبان با قدرت بیان خوب و خوش برخورد بودن خود باید بتواند پاسخگوی تماس مشتریان و برطرف کردن خطاهای پیش آمده باشد و بعد از اینکه خود در دوره کارآموز پشتیبانی نرم افزار با تنظیمات و نحوه استفاده از نرم افزار آشنا شد، باید به عنوان یک کارآموز پشتیبان دوره دیده بتواند از طریق تماس تلفنی و یا حتی با رفت و آمد به محل مشتری اقدام به دمو و آموزش نحوه استفاده از نرم افزار کند. مهارت ها و وظایف کارآموز پشتیبانی نرم افزار شما به عنوان کارآموز پشتیبانی نرم افزار بر اساس اینکه نرم افزاری که پشتیبانی می کنید در چه حوزه ای است، وظایف و توانایی های مختلفی خواهید داشت. اما به صورت کلی کارآموز پشتیبان باید دارای روحیه کار تیمی و علاقمند به یادگیری و پیشرفت باشد. کارآموز پشتیبانی نرم افزار بهتر است به محیط وب و sql server نیز آشنایی داشته باشد. از کارآموز پشتیبانی نرم افزار انتظار می رود تا بعد از گذراندن آموزشهای لازم، وظایف زیر را به خوبی انجام دهد:
|