10 گام ساده برای ساخت یک برند موفق (بخش اول) - نسخهی قابل چاپ +- باشگاه کاربران روماک (https://forum.romaak.ir) +-- انجمن: انجمن مدیریت و بازاریابی (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=74) +--- انجمن: مدیریت و کسب و کار (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=29) +---- انجمن: برند و برندسازی (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=48) +---- موضوع: 10 گام ساده برای ساخت یک برند موفق (بخش اول) (/showthread.php?tid=4870) |
10 گام ساده برای ساخت یک برند موفق (بخش اول) - totaleternity - ۹۷/۱/۳ سلام،سال جدیدتون مبارک باشه،انشالله سالی پر از اتفاقای خوب برای هممون باشه برندی که مردم عاشق آن باشند و به خوبی معرف کسب و کار شما باشد یکی از دارایی های فوق العاده هر کسب و کاری است. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. حرفه ای زمان بر، پیچیده و نیازمند صرف هزینه زیاد است. اما امروز در پنتازوم تصمیم داریم 10 راه کاربردی ساده برایساخت یک برند موفق را برای شما توضیح بدهیم. به عنوان یک کسب و کار کوچک شما حتما رقبای قدرتمندی دارید که اتفاقا آن ها مشتریان وفاداری هم دارند و دقیقا همین نکته ای است که باید سعی کنید برای ساخت یک برند موفق از روش های خودتان استفاده کنید. برند سازی (برندینگ ) خیلی بیشتر از داشتن یک لوگوی خوب و یا حتی تبلیغات مناسب است. باید کار بسیار بیشتری انجام بدهید. برای ساخت یک برند موفق باید برنامه مداومی در ایجاد ارتباط با مردم داشته باشید. برای ساخت یک برند موفق باید موارد زیر را در نظر بگیرید:
گام اول: بازار هدف مشتریان خود را مشخص کنید این بخش در واقع فونداسیون و اساس ساخت یک برند موفق است. شما نمی توانید همه چیز برای همه باشید! باید این مساله را قبول کنید. وقتی می خواهید برند سازی را شروع کنید در ذهن خود مرور کنید که چه مشتریانی و با چه نیازهایی را هدف گرفته اید؟ بنابراین شما باید جزئیات رفتاری این مشتریان را مشخص کنید. با چند مثال این موارد را برای شما توضیح می دهیم:
گام دوم: برای ساخت یک برند موفق یک ماموریت برای برند تعریف کنید. پس از انجام مرحله اول، بقیه موارد اجرایی برند شما از جمله لوگو، نوع تبلیغات، کمپین های تبلیغاتی، لحن گفتار و .. باید همه در راستای نوع دسته مشتریان انتخاب شده شما باشد. همه ما با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. نایکی آشنا هستیم: فقط انجامش بده! . اما آیا اطلاع دارید چه ماموریتی پشت این شعار پنهان است؟ماموریت نایکی این است: برای هر ورزشکار در دنیا نوآوری داشته و الهام بخش باشد. نایکی روی تمام ورزشکارانی که از محصولاتش استفاده می کنند، تمرکز کرده است. برای خواندن ادامه ی مقاله به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. مراجعه کنید وبلاگِ سایتِ دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. مقاله های خیلی خوبی توی حوزه های برندسازی و تبلیغات و... داره و خدمات بازاریابی و مشاوره ی کسب و کار ارائه میدن که برای داشتن یه کسب و کار موفق واقعا مفید هستن میتونن بازدهیه کارتون رو خیلی افزایش بده،بهتون پیشنهاد میکنم سایتشون رو ببینید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. RE: 10 گام ساده برای ساخت یک برند موفق (بخش اول) - boxell - ۹۸/۷/۳ دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. یا Branding یکی از اقدامات مهم و اساسی در راه اندازی، مدیریت و توسعه کسب و کار است. اگر هدف بزرگی داریم و می خواهیم نام و محبوبیت کسب و کارمان بر سر زبان ها باشد باید اصول و قواعد برندینگ را بدانیم و آنها را بدرستی و با دقت بالا بکار بگیریم. در این بخش از سایت جت، اصول و مراحل برندسازی برای کسب وکار های مجازی و آنلاین آموزش خواهیم داد. اگر به دنبال این موضوع هستید که چگونه برندسازی کنیم ، چگونه برنسازی شخصی داشته باشید؟ این صفحه و مطالب آن مخصوص شماست! و برای شما تهیه شده است. معمولا برندسازی و برندینگ به ویژه در مراحل ابتدایی آن هزینه بالایی دارد. تبلیغات یکی از کارهای معمولا پرهزینه است که برای برندینگ کاملا ضروری است. اما باید توجه داشت که اگر تبلیغات با اصول و قواعد صحیحی انجام شود، پس از مدتی و یا بلافاصله، نه تنها هزینه تبلیغات را بازگشت خواهد داد بلکه موجب افزایش سود نیز خواهد شد. در این بخش با قواعد و اصول اینکار آشنا می شوید، برندسازی را به شما آموزش خواهیم داد |