خطای No HTTP response received در آپدیت جوملا 3 - نسخهی قابل چاپ +- باشگاه کاربران روماک (https://forum.romaak.ir) +-- انجمن: انجمن طراحی سایت و برنامه نویسی (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=78) +--- انجمن: اسکریپت ها و سیستم های مدیریت محتوا (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=37) +---- انجمن: جوملا (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=53) +----- انجمن: آموزشهای جوملا (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=122) +----- موضوع: خطای No HTTP response received در آپدیت جوملا 3 (/showthread.php?tid=4418) |
خطای No HTTP response received در آپدیت جوملا 3 - saman - ۹۶/۱۱/۲ در موارد در هنگام آپدیت و به روز رسانی جوملا ۳ با خطای No HTTP response received رو برو می شویم. در این آموزش ساده ترین راه حل رفع این مشکل را خواهید آموخت.
این آموزش فقط برای جوملا سری 3 طراحی شده است.
بارها مشاهده شده در هنگام به روزرسانی و آپدیت جوملا با خطای زیر روبرو می شویم و آموزش مشخص و دقیقی نیز در این زمینه وجود ندارد.
No HTTP response received
برای رفع این مورد ما ساده ترین و مطمئن ترین راه را به شما پیشنهاد می کنیم.
روش حل خطای به وجود آمده:
۱- ابتدا به سایت جوملای جهانی رفته و بسته به روز رسانی و آپدیت آخرین نسخه جوملا 3 را دریافت می کنیم. در روزی که این مقاله نوشته شده آخرین نسخه جوملا 3 نسخه 3.4.8 است.
در نتیجه ابتدا به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مراجعه می کنیم و بسته آپدیت با نام دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. را دانلود می کنیم. ۲- سپس وارد هاست و یا پوشه لوکالی که بسته نصبی قبلی در آن قرار داد شده شده و فایلی که دانلود کرده ایم را دقیقا در همان مسیر آپلود و بارگذاری می کنیم.
۳- سپس لازم است فایل را اکسترکت (از حالت زیپ) خارج کنیم. معمولا با کلیک راست بر روی فایل و گزینه اکسترکت این کار انجام می شود اما ممکن است در سیستم های عامل مختلف و هاست ها متفاوت باشد. نکته ای که باید توجه کنید این است که فایل ها دقیقا بر روی فایل های قبلی شما اکسترکت و جایگزین شوند.
۴- پس از این که مطمئن شدید فایل ها دقیقا بر روی بسته نصبی شما اکسترکت و جایگزین شدند سپس مجددا وارد مرحله نصب شوید و خواهید دید که مشکل برطرف شده و نصب به درستی انجام می شود.
نکته: پس از پایان نصب و ورود به بخش مدیریت جوملا برای بهینه سازی فایل ها و دیتا بیس بهتر است مراحل زیر را نیز انجام دهید.
۱- وارد بخش مدیریت جوملای خود شوید سپس مسیر زیر را طی کنید:
منوی افزونه ها / گزینه مدیریت افزونهها / گزینه کاوش
در این صفحه ابتدا بر روی دکمه جستجو کلیک نمایید و اگر مواردی را به شما نشان داد همه موارد را تیک زده و انتخاب کنید و در نهایت بر روی گزینه نصب کلیک نمایید. اگر هم که موردی را پیدا نکرد و نمایش نداد نیاز به انجام کاری نیست.
۲- وارد بخش مدیریت جوملای خود شوید سپس مسیر زیر را طی کنید:
منوی افزونه ها / گزینه مدیریت افزونهها / گزینه پایگاه داده
در این صفحه بر روی گزینه بازسازی کلیک نمایید.
|