شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .
باشگاه کاربران روماک
هدایای تبلیغاتی کارآمدترین ابزار بازاریابی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- باشگاه کاربران روماک (https://forum.romaak.ir)
+-- انجمن: متفرقه (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=16)
+--- انجمن: معرفی سایت، وبلاگ و خدمات (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=19)
+--- موضوع: هدایای تبلیغاتی کارآمدترین ابزار بازاریابی (/showthread.php?tid=3711)



هدایای تبلیغاتی کارآمدترین ابزار بازاریابی - mahya68 - ۹۶/۷/۲۹

[تصویر:  2017_10_7_91_96fbfa6a-fade-4bf2-9f09-edd315420819.jpg]

انکار این موضوع که مشتریان علاقه مند به دریافت هدیه رایگان هستند انکارناپذیر می باشد. هر گاه فردی سخن از اقلام برنددار به میان می آورد، ذهن شما به سرعت به سمت خودکار و جاکلیدی حکاکی شده با لوگوی یک شرکت جلب می شود که اگرچه چندین سال از روزی که آنها را دریافت کرده اید می گذرد ولی شما همچنان از آنها استفاده می کنید.
در اغلب مواقع دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 اقلامی کاربردی هستند که شما به طور روزمره تمایل به استفاده از آنها دارید که شامل فنجان قهوه، خودکار، دفترچه یادداشت و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 می باشد. اما این هدایای تبلیغاتی تا چه حد در زمینه بازاریابی کارساز هستند؟ آیا استفاده از خودکاری که لوگوی یک شرکت بر روی آن حکاکی شده است می تواند سایرین را به خرید کردن از آن شرکت متقاعد کند؟ مطالعه انجام شده توسط گروه تحقیقاتی DIMA ثابت کرده است که تاثیر اقلام تجاری و تبلیغاتی، 2 برابر بیشتر از تبلیغات تلویزیونی است. بر خلاف تبلیغات تلویزیونی که اغلب افراد تنها برای 30 ثانیه آن را مشاهده می کنند، هدایای تبلیغاتی عمدتا برای چندین ماه مورد استفاده قرار می گیرند.
یک نظر سنجی انجام شده توسط VistaPrint نشان داده است که 52 درصد از مردم شرکت کننده در این نظر سنجی دیدگاه بهتری نسبت به شرکتی که از کالای تبلیغاتی آن استفاده می کنند دارند. 50 درصد این افراد اذعان کردند که از هدایای تبلیغاتی که دریافت می کنند به طور روزمره استفاده می کنند.

چرا از هدایای تبلیغاتی به عنوان ابزار بازاریابی استفاده می کنیم؟
1) محصولات تبلیغاتی باعث افزایش شناخت نسبت به برند مورد نظر می شود.
این اقلام ساده ترین روش برای برقراری با برند شما و جلب توجه و تمرکز روزانه مشتریان به شرکت شما می باشد. با این کار نه تنها توجه ناخودآگاه مشتریان را به خود جلب می کنید همچنین باعث افزایش احتمال و پتانسیل به یاد داشتن برند شما در ذهن آنها به هنگام تصمیم گیری می شوید.
2) برقراری ارتباط در سطح وسیع با قیمتی نسبتا پایین
برای تجارت های کوچکتر که بودجه کافی برای ایجاد کمپین های گسترده برای تبلیغات ندارند، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 به خوبی می توانند باعث تقویت چهره برند شما شوند. با این کار و سرمایه گذاری اندک در این زمینه، بازگشت سرمایه بیشتری را تضمین می کنند چرا که هدیه تبلیغاتی نسبتا ارزان و دارای تنوع زیادی هستند. عرضه هدیه تبلیغاتی رایگان باعث تقویت وفاداری مشتری به برند شما می شوند.
کدام هدایای تبلیغاتی بیشترین کارآیی و تاثیر را دارند؟
مطالعات زیادی نشان داده اند که تقویم و دفترچه یادداشت بیشترین تاثیر را به عنوان هدیه تبلیغاتی دارند. به این دلیل که هر روز مورد استفاده قرار می گیرند به این معنا که افراد دریافت کننده دائما برند شما را به یاد می آورند.
تاثیرات مثبتی از نظر شناخت برند با روش سنتی توزیع خودکارهای تبلیغاتی نیز قابل دستیابی است. اما این امر نیز حائز اهمیت است که هدایای تبلیغاتی زمانی بیشترین تاثیر را خواهند داشت که شخصی سازی شوند. همانند سایر روش های تبلیغاتی، ارائه و عرضه کالایی ویژه برای گروهی ویژه باعث افزایش کارآیی و تاثیر شناخته شدن برند شما می شود. در نتیجه علایق و ترجیحات ویژه مخاطبان هدف خود را به هنگام انتخاب هدیه تبلیغاتی به یاد داشته باشید.
توصیه: قیمت همه چیز نیست. ارائه و عرضه هدایای تبلیغاتی با کیفیت پایین می تواند باعث صدمه به ارزش برند شما شود. بنابراین، از کیفیت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 که ارائه می دهید مطمئن شوید حتی اگر کالاهایی که توزیع خواهید کرد خودکار است. مجهز کردن تیم شرکت شما در سراسر جهان به کالاهای بازاریابی و اقلام برنددار می تواند یک چالش به حساب آید اما اجباری برای این کار نیست.
اطلاعات بیشتری در خصوص مدیریت هدایای تبلیغاتی، پردازش دستورات و اتوماسیون مالی کسب کنید. مطالعاتی در خصوص استفاده از سهامداران داخلی و خارجی به صورت آنلاین و شخصی به منظور مدیریت و شخصی سازی کالاهای بازاریابی داشته باشید.