۹۴/۱۱/۲۵، ۱۱:۴۶ عصر
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رشد کسب و کارتان بدون شناخت رقیب هایتان یک فعالیت ریسکی و پرخطر است. تحقیقات بازاریابی میتواند شما را برای تغییراتی که در بازارها رخ میدهد، آماده کند و به این وسیله خطر این که کسب و کارتان در رقابت و توسط رقبا حذف شود، را کاهش دهد.
درباره ی بازار فروش خود تحقیق کنید:
تحقیقات بازاریابی شامل جمع آوری و تحلیل اطلاعات درباره ی بازار فروشتان است که هم شامل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و هم شامل رقیبانتان میباشد. بسیار ضروری است که قبل از ورود به هر بازاری در مورد آن تحقیق کنید تا از اتلاف زمان و پول در جلوگیری کنید.
سه راه اصلی برای تحقیق درباره بازار فروش وجود دارد:
تحقیقات دربارهی رقیب هایتان سادهتر از آن چیزی است که به نظر میرسد. به عنوان مثال شما به راحتی می توانید به بروشورها و لیست قیمت محصولاتشان دسترسی پیدا کنید، از مواد تشکیل دهندهی محصولات آنها و همچنین خدمات مشتریان آگاه شوید و آنها را با محصول و خدمات خود مقایسه کنید.
تحلیل کنید که آنها در چه مواردی عملکرد بهتری نسبت به شما دارند:
به محصول خود نگاهی منتقدانه داشته باشید و از رقیبان خود ایده بگیرید. در این صورت می توانید در بازار دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیشتری داشته باشید.
تحلیل SWOT:
تحلیل SWOT یک روش مفید برای یافتن جایگاه کنونی خودتان در مقایسه با رقیبان می باشد. این ابزار یک ابزار تحلیلی ساده و رایج در محیطهای کسب و کار است که میتواند به شما کمک کند که:
Strength – نقاط قوت خود را افزایش دهید
Weakness – نقاط ضعف خود را به کمترین میزان ممکن برسانید
Opportunity – فرصتها را بدست آورید
Threat – تهدیدها را بی اثر و یا کم اثر کنید
رشد کسب و کارتان بدون شناخت رقیب هایتان یک فعالیت ریسکی و پرخطر است. تحقیقات بازاریابی میتواند شما را برای تغییراتی که در بازارها رخ میدهد، آماده کند و به این وسیله خطر این که کسب و کارتان در رقابت و توسط رقبا حذف شود، را کاهش دهد.
درباره ی بازار فروش خود تحقیق کنید:
تحقیقات بازاریابی شامل جمع آوری و تحلیل اطلاعات درباره ی بازار فروشتان است که هم شامل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و هم شامل رقیبانتان میباشد. بسیار ضروری است که قبل از ورود به هر بازاری در مورد آن تحقیق کنید تا از اتلاف زمان و پول در جلوگیری کنید.
سه راه اصلی برای تحقیق درباره بازار فروش وجود دارد:
- تحقیقات پشت میزی (تحقیق مبتنی بر اطلاعات ثانویه): استفاده از اطلاعات موجود در اینترنت و انتشارات مرتبط با صنعت
- تحقیقات میدانی: جمع آوری اطلاعات با استفاده از بررسیهای میدانی، پرسشنامه و دیگر ابزارهای تحقیق.
- آژانسهای تجاری: استخدام سازمانهای خارجی که تحقیقات مورد نظر شما را انجام دهند.
تحقیقات دربارهی رقیب هایتان سادهتر از آن چیزی است که به نظر میرسد. به عنوان مثال شما به راحتی می توانید به بروشورها و لیست قیمت محصولاتشان دسترسی پیدا کنید، از مواد تشکیل دهندهی محصولات آنها و همچنین خدمات مشتریان آگاه شوید و آنها را با محصول و خدمات خود مقایسه کنید.
تحلیل کنید که آنها در چه مواردی عملکرد بهتری نسبت به شما دارند:
- آیا قیمت محصولشان پایینتر است؟
- کیفیت محصول آنها بالاتر است؟
- دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دارند؟
- تبلیغات جذابتر و چالش برانگیزتری دارند؟ (برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقالات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
را نیز مشاهده بفرمایید)
به محصول خود نگاهی منتقدانه داشته باشید و از رقیبان خود ایده بگیرید. در این صورت می توانید در بازار دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیشتری داشته باشید.
تحلیل SWOT:
تحلیل SWOT یک روش مفید برای یافتن جایگاه کنونی خودتان در مقایسه با رقیبان می باشد. این ابزار یک ابزار تحلیلی ساده و رایج در محیطهای کسب و کار است که میتواند به شما کمک کند که:
Strength – نقاط قوت خود را افزایش دهید
Weakness – نقاط ضعف خود را به کمترین میزان ممکن برسانید
Opportunity – فرصتها را بدست آورید
Threat – تهدیدها را بی اثر و یا کم اثر کنید