۹۴/۱۰/۲۹، ۰۹:۵۵ عصر
{بازاریابی خدمات مالی،بخش اول}
شرکت های مالی موفق چگونه خدمات مالی خود را در بازار عرضه میکنند...
دوره ای که شما پول های خود را زیر تشک ذخیره می کردید خیلی وقت است که به اتمام رسیده است؛ در عوض، همان پول معمولا خرج شده، سرمایه گذاری میشود یا به کمک منابع خارجی در ظرفیت های گوناگون ذخیره میگردد. اما شما نبایست الساعه و بدون تحقیق پول خود را به افراد دیگری واگذار کنید و انتظار داشته باشید تا از آن مراقبت کنند. این امر نیاز به کسی دارد که شما بتوانید به احساس مسئولیت او توکل کنید (شخصی با اعتبار و خوش نام که شما بتوانید به او اعتماد داشته باشید).
حرفه ای ها در زمینه ی صنعت خدمات مالی، این اعتماد از جانب مشتریان را بر پایه ی کمک به آنها برای سرمایه گذاری و ذخیره ی پولی که به سختی بدست آورده اند، بنا میکنند. نمایندگی بانکها، شرکتهای کارت اعتباری، تعاونیهای اعتبار و شرکتهای سرمایه گذاری به اهمیت روانی بی چون و چرای اعتماد در روابط مالی آگاه اند.
راهنمای بازاریابی خدمات مالی
در این مقاله می خوانید ...
روانشناسی و خدمات مالی
خدمات مالی، صنعتی منحصر به فرد
بانکها چگونه خدمات خود را تبلیغ میکنند؟
ایجاد روابط بر پایه ی اعتماد پایدار و بادوام
روانشناسی و بازاریابی
مقالات/وب سایتهای مرتبط...
یافتن آموزشگاهی که برنامه های معتبر بازاریابی ارائه میکند.
++ادامه دارد...++