باشگاه کاربران روماک

نسخه‌ی کامل: آشنایی با بهترین شرکت های صنعتی و توانایی انها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
از آنجایی که من هم علاقمند بودم تا آینده‌‌ی کاری و شغلی خود را در این حوزه ببینم، طی این سال‌ها همواره نیاز‌های شرکت‌های مختلف، در زمینه‌ی محتوا را رصد کردم و سعی کردم مهارت‌های خود را به نیاز‌های آنها نزدیک کنم.
یکی از نکاتی که متوجه شدم این بود که شرکت‌ها بیشتر خواستار عنوان شغلی  (کارشناس محتوا) هستند تا سمت‌های دیگر این حوزه، به نظرم یکی از علت‌های آن می‌تواند آشنایی اندک شرکت‌ها با محتوا باشد که باعث شده صرفا به دنبال نیرو‌هایی باشند تا برای آن‌ها محتوا تولید کنند.مانند دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در مشهد  البته این مسئله نشانه‌ی بدی هم نیست چون همین نیرو‌ها خواهند بود که در دور‌ه‌های بعدی سمت‌های شغلی بالاتر‌ این حوزه را اختیار می‌کنند.
در نتیجه تصمیم گرفتم در این مقاله مهارت‌های مورد نیاز یک کارشناس تولید محتوا را برای کسانی که علاقمند‌ هستند در این زمینه فعالیت و رشد کنند، لیست کنم.
 این لیست بر اساس تجربه و مشاهده‌ی شخصی من است.
از جمله توانایی هایدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

-دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.