باشگاه کاربران روماک

نسخه‌ی کامل: گوگل پلاس و نحوه کسب درآمد از طریق آن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  attachment.php?aid=62]

گوگل پلاس در واقع مثل لایک فیسبوک کار می کند .ابزار گوگل پلاس را حتما خود شما در بیشتر سایت ها و وبلاگ ها دیده اید که به صورت 1+ نمایش داده می شود در واقع برای این که بتوانید در گوگل به یک مطلبی امتیاز دهید باید حتما یک حساب کاربری در گوگل ایجاد کنید.
گوگل پلاس همان شبکه اجتماعی معتبر گوگل می باشد که از سال ۲۰۱۱ شروع به کار کرد . در اوایل اصلا موفق نبود. با اینکه مدت بسیار زیادی طول کشید تا مخاطبان خود را پیدا کند اما حالا همواره مخاطبین فراوانی از سایر نقاط دنیا دارد.بر اساس گزارش مجله فوربس، گوگل پلاس ماهانه ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که در میان این کاربران کسب و کارهای فراوانی در حال گسترش هستند.

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که کسب و کارتان را از طریق گوگل پلاس هم گسترش دهید؟

جذب مخاطب در شبکه‌ اجتماعی که نام گوگل بزرگترین موتور جستجوی اینترنت را با خود یدک می‌کشد برایتان چقدر اهمیت دارد؟


اگربه این فکر افتاده‌اید تا از طریق گوگل پلاس درآمد کسب کنید به نکات زیر توجه کنید:

اول از همه: 
چیزی که نظر مخاطب را به شما جلب می‌کند ظاهر صفحه شما در این شبکه اجتماعی‌ست. ظاهر صفحه را معقول و مطلوب مخاطب هدفتان درست کنید. در قسمت درباره، آن‌چه را که لازم می‌دانید دیگران بدانند به همراه اطلاعات کامل تماس و دسترسی وارد کنید.
محتوای صحیح، جذاب و مناسب برای صفحه شما دومین قدم برای داشتن اعضا و علاقه‌مندان بیشتر است.اگر قصدتان این است که مخاطبان را تشویق به تعامل کنید پستی بنویسید که شیوه نگارش و فرم ارائه آن، مناسب گوگل‌پلاس باشد:عنوان پست بیش‌تر از ۴۰ حرف نباشد و در ابتدا و انتهای آن از علامت * استفاده کنید تا بیشتر به چشم بیایند.

خلاصه‌ای از پست را بنویسید تا مخاطب به صورت کلی بداند که قرار است درباره چه موضوعی بخواند. مطلبی که روی گوگل‌پلاس می‌نویسید بهتر است حدود سه خط یا حدود ۱۵۹ حرف باشد. در حقیقت آنچنان باشد که مخاطب را مشتاق کند بر روی ادامه مطلب کلیک کند تا باقی مطلب را بخواند. این خلاصه شامل لینک کامل مطلب یا لینک ویدئوی مربوط به آن هم می‌شود.

نظر شخصی‌تان را ( با نام برند تجاریتان) زیر پست و درباره آن بنویسید تا با خوانندگان خود ارتباط برقرار کنید و یا به پرسش مخاطبان جواب بدهید.درست مانند توییتر و اینستاگرام زدن هشتگ# در پست‌های گوگل پلاس به شما کمک می‌کند تا مطلبتان را به مطالب مشابه پیوند بزند و مخاطبین مشترک را بیابید.سه تا پنج هشتگ به پستتان اضافه کنید تا پیداکردن پست در گوگل پلاس و در جستجوی گوگل آسان شود.

استفاده از این روش های ساده در گذاشتن پست به شما این فرصت را می‌دهد تا منظور و هدف‌تان را به مخاطبی که می‌خواهید برسانید.از مزایای کامل پست‌های تصویری کمال استفاده را بکنیدمحتوای تصویری بهترین راه برای جلب توجه مخاطبین و درگیر کردن آن‌ها با پست‌های صفحه شماست.
اتفاق خوبی که برخلاف بیشتر شبکه‌های اجتماعی دیگر در گوگل پلاس رخ می‌دهد این است که اندازه تصاویر و عکس‌های شما را تغییر نمی‌دهد آن‌ها را به سایز دل‌خواهش نمی‌برد و شما عکس‌ را همان‌طور که می‌خواهید در صفحه می گذارید.بهترین پست در گوگل پلاس یک عکس است به همراه نوشته‌ای با حداکثر ۱۰۰ حرف.