باشگاه کاربران روماک

نسخه‌ی کامل: 33 نکته برای برندینگ در فضای مجازی که باید بدانید!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام عزیزان روزتون بخیر

امروز مطلب بسیار جامعی در خصوص برندینگ آنلاین برای شما تهیه کردم. برندینگ یکی از دغدغه های هر تولید کننده است. و اتفاقا فضای مجازی می تواند کمک فوق العاده ای در این زمینه به هر کسب و کاری داشته باشد. با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 همراه باشید برای توضیح این 33 نکته فوق العاده برای برندینگ به صورت آنلاین.


‘’اگر در فضای اینترنت نیستید ، انگارکه اصلا وجود خارجی ندارید ‘’

جمله فوق را ست گودین گفته است شاید هم وینستون چرچیل !! فرقی نمیکند هر کدام که گفته باشند منظور مهمی داشته اند . جمله ی واقعا سنگینی است ولی تا حد زیادی واقعیت دارد . اگر کسی کسب و کار شما را گوگل کند ( گوگل کردن هم برای خودش فعلی شده ) و در نتایج جستجو نتواند ردی از شما پیدا کند باید کم کم فاتحه کسب و کارتان را بخوانید .

ولی شما به اهمیت برندینگ و بازاریابی آنلاین پی برده اید .

شما احتمالا مدتی است که کار برندینگ آنلاین را انجام می دهید ولی این تلاش ها تا حالا که جواب نداده است ، یا اینکه برند شما در شبکه های اجتماعی فالوور چندانی ندارد یا اگر هم دارد ، آنها تاثیری در رونق کسب و کارتان نداشته اند .

شاید هم در این مقوله ها اطلاعات کافی ندارید و دارید خودتان را آماده میکنید تا سوار بر این قطارِ بازاریابیِ آنلاین شوید که این روزها نقل محافل شده است .

به هر حال در این مقاله چندین نکته مفید را خواهید آموخت . البته این نکات ممکن است حهت حل مشکلات برندینگ شما معجزه نکند ولی تا حدی می توانند در استراتژی بازاریابیِ آنلاینِ شما تجدید نظر های مثبتی را ایجاد کنند.اگر هم یک تازه کار هستید به شما ایده هایی میدهند که چگونه کار را شروع کنید .

1- آماده شوید که کمی دست به جیب شوید

اگر میخواهید پولی کاسب شوید باید برای رسیدن به آن پول بپردازید . شاید جمله ای کلیشه ای باشد ولی واقعیت دارد . وقتی میخواهیم به مقوله بازاریابی آنلاین بپردازیم مفهوم کلی به این صورت تعریف میشود : سرمایه گذاری بر روی ADWORDها (سرویس های تحت وب جهت نمایش کسب و کارها بر روی صفحات اینترنتی) ، کمپین های شبکه های اجتماعی و ابزارهای تولید محتوا

2- ماموریت و چشم اندازتان را مجددا بررسی نمایید

بعضی وقت ها می بایست به اصول اولیه و مبنا نگاهی دوباره انداخت ، ماموریت و چشم انداز برندتان را دوباره ببینید و اطمینان حاصل کنید که با وضعیت فعلی محتواهای وب سایت و شبکه های اجتماعی متعلق به شما هم خوانی داشته باشد . این کار بعضی وقت ها خیلی ساده است ، مثل این است که بخواهید قسمت bio را در توییتر دوباره بنویسید ، البته بعضی وقت ها هم پیچیده میشود مثل بازبینی مقادیری که میخواهید از طریق محتواهایی که تولید میکنید ، حفظ کنید .

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 مثال مناسبی از یک برند است که می داند چگونه پیام خود را به سیستم های عامل مختلف جهت ارائه برندینگ موثرتر ترجمه کند .


داستان SKIMM هم خیلی ساده است ، یک خبر نامه روزانه با چکیده اخبار مهم .ولی موضوعی که باعث شد معروف شوند داشتن لحن شوخ طبعانه و قابلیت دردسترس بودن آسان آن است . با بهره گیری از تگ ‘’ اسکیم هوشندانه شدن را آسان میکند ‘’ استارتاپ آنها از طریق کانالهای مختلف توسعه پیدا کرد ، طوری که امروزه به میلیونها نفر اخبار روزانه را ارائه میدهد .

برای خواندن تمام 33 نکته ی مهم برندینگ در فضای مجازی به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 مراجعه کنید.