باشگاه کاربران روماک

نسخه‌ی کامل: شیوه برندینگ آنلاین
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چگونه برند خود را در فضای وب بسازیم؟


افراد می توانند از اینترنت استفاده کنند تا:
  • برند آگاهی را افزایش دهند.
  • گزاره ارزش ویژه برند را تقویت نمایند.
  • داستان برند را بیان کنند.
  • مشتریان را شناسایی کرده و لیستی از آنها تهیه کنند.
  • زمینه گفت و گو با مشتریان و مشتریان بالقوه را فراهم و ایجاد نمایند.

۱۵ روش عالی در جهت برندینگ آنلاین

۱) وبلاگی را ایجاد نموده و در آن حضور فعال داشته باشید تا بدین وسیله امکان دیده شدن خود را در جستجوها به طور بارزی افزایش داده، مهارت خود را به نمایش گذارده و ساخت یک انجمن، اعتبار برند، و لیستی از ثبت نام کنندگان را در وبلاگ خود ایجاد نمایید.
  • الف) قریب ۶۲۰ % از افرادی که به صورت آنلاین به دنبال محصولی می گردند، از موتورهای جستجو جهت انجام این مهم کمک می گیرند.
  • ب) مطمئن شوید که در پست های خود از مهم ترین عبارات جستجو استفاده کرده اید (کلیدواژه های گوگل در این امر به کارتان خواهد آمد).
  • ج) باید با دقت به این مسأله بیاندیشید که چگونه می توانید به طور مرتب و منظم، محتوایی کاربردی و مرتبط را به وبلاگ خود اضافه نمایید. وبلاگ ها باید به طور مرتب به روزرسانی گردند؛ در غیر این صورت از بین خواهند رفت.
۲) هنگامی که لیستی از ثبت نام کنندگان به وجود آوردید، ایمیل هایی را با لینک ها و محتوای مرتبط و کارآمد برای آنها ارسال نمایید.
  • الف) برنامه منظمی را جهت انتشار ایمیل های خود در نظر گرفته و مطابق آن عمل نمایید.
  • ب) حتماً از آوردن امضای برند و نیز لینک وبلاگ خود در تمامی ایمیل هایتان یقین حاصل نمایید.
۳) در فضای مجازی، تصاویر، نمودارها و گرافیک ها اهمیت دارند. حتماً از تصاویر و گرافیک های مؤثر، قوی و مناسب استفاده کنید تا همه پست های وبلاگ را تقویت نمایید.

۴) مردم روزانه ۴ میلیارد ویدئو را از طریق یوتیوب مشاهده می نمایند. ۶۸ % از این افراد، لینک ویدئوهایی که می بینند را به اشتراک می گذارند. ویدئوهای بسیار جذابی تهیه کنید که داستان برندتان را بیان می کنند، سپس آن را در یوتیوب قرار دهید.

۵) از فید RSS استفاده کنید تا عناوین پست ها، محتوای جدید و اطلاع رسانی های خود را در سطح گسترده تری منتشر و توزیع نمایید.

۶) آیکنی با عنوان «به این صفحه لینک شوید» را بر هر صفحه ای که فکر می کنید محتوای مفید و ارزندهای دارد که می تواند از طریق لینک های ورودی ترافیک سایت شما را بالا ببرد، قرار دهید. همچنین آیکن های Facebook Like ، Tweet ، inShare ، g+ و سایر آیکن های از این دست را به کلیه محتوای باارزش و سودمند اضافه نمایید.

۷) وبینارها و سمینارهای دوره ای و متناوب برگزار نمایید.

۸) بازاریابی فیسبوک را به عنوان راهی جهت نیل به هدف گذاری استثنایی و منحصر بفرد در نظر بگیرید.

۹) یک برنامه رابطه ای (Affiliate program) ایجاد کنید تا دسترسی خود را توسعه بخشید.

۱۰) امروزه بیش از ۵ میلیارد نفر در سرتاسر جهان از گوشی های موبایل استفاده می کنند که ۱/۱ میلیارد از آنها گوشی های هوشمند دارند. برای برندتان، اپلیکیشن هایی مخصوص گوشی های موبایل و گوشی های هوشمند ایجاد نمایید.

۱۱) سیستم پیام آنلاین را جهت اثر بخشی بیشتر، با پیام رسان گروهی و رسانه ای سنتی ترکیب نمایید.

۱۲) بکارگیری کمپین های جستجوی هزینه دار که از Google AdWords استفاده می نمایند را نیز در نظر داشته باشید.

۱۳) با وب سایت هایی که بالاترین رتبه بندی را در جستجوی مهم ترین عبارات حائز اهمیت برای برند و کسب و کار شما دارند، تبادل لینک نموده و در آنها تبلیغات خود را قرار دهید.

۱۴) درخصوص چیزهایی که مردم راجع به برند شما در شبکه های اجتماعی (Facebook ، LinkedIn و …) و وب سایت هایی نظیر  Epinions.com و Amazon.com می گویند، هوشیار و آگاه باشید.

۱۵) جهت بررسی و آزمودن اینکه مردم برند شما و رقیبان آن را چگونه دریافته اند، از SurveyMonkey.com و یا دیگر پلتفرم های پژوهش و جستجوی آنلاین استفاده نمایید.

امیدوارم در ایجاد برندینگ آنلاین خود به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنید.
مطلب خیلی مفیدی بود
ممنون اقای صابری
خواهش میکنم
خوشحالم که مورد پسندتون قرار گرفت.