باشگاه کاربران روماک

نسخه‌ی کامل: برند سازی با سررسید تبلیغاتی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هر چند سررسید های تبلیغاتی یکی از کارآمدترین انواع هدایای تبلیغاتی هستند، همچنین جزء هدایای مؤثر هستند. تمام افرادی که تقویم رومیزی تبلیغاتی شرکت شما را دریافت می‌کنند، چه جزء مشتریان تان باشند یا فقط سررسید های ما را دریافت می کنند. هر روز در تمام طول سال برند و لوگوی شرکت شما را پیش رو داشته و هر روز آنرا خواهند دید. سررسید ها دارای تاثیر و پایداری زیاد با هزینه بسیار کم از مزیت های سررسید می باشد.

از مزیت‌های سررسید های تبلیغاتی نسبت به دیگر انواع هدایای تبلیغاتی می‌توان هزینه‌های بسیار پایین، تاثیر بالا، مدت زمان تبلیغات حداقل یک سال، کارایی هرروزه و غیره اشاره کرد.

[تصویر:  2017_1_2_7f_5.jpg]

اگر هنوز هم متقاعد نشده‌اید، می توانیم از هزینه کم هم در تولید و هم در تاثیر گذاشتن، می توانیم بصورت هدفمند آنرا به افراد بدهیم و این شمایید که تصمیم می‌گیرید چه کسی تقویم شما را دریافت کند.

سررسید تبلیغاتی ازهدایای دارای کاربرد زیاد می باشد یعنی هر کسی در طول سال نیاز به استفاده از آن را دارد. همچنین دارای ارزش تبلیغاتی حداقل به مدت یک سال می باشد. شما می‌توانید با انواع مدل‌ها و طراحی‌ها، خلاقیت به خرج دهید و سررسید خود را سفارشی و جذاب تر کنید. بازدید کننده‌ها، مشتری‌ها، همکاران و هر شخصی که با کسی که سررسید را دریافت کرده در ارتباط است نیز سررسید شما را می‌بیند.

سررسید ‌ها و سالنامه ها
بجز سررسید ها، سالنامه ها هم جزء کالاهای تبلیغاتی خوبی با همان مزایای مشابه سررسید ها هستند. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، باز هم افراد از سررسید و سالنامه استفاده می کنند. در نتیجه، می‌توانید با یک سررسید بسیار جذاب، کسب و کار خودتان را منحصر به‌ فرد کنید. اطمینان حاصل کنید که مردم علاقه دارند از سررسید به صورت روزانه استفاده کنند.

نکته مهمی که وجود دارد این است که نام و لوگوی برند خود را هم بر روی سررسید و هم بر روی سالنامه تبلیغاتی چاپ شود. اصولا، سررسید یا سالنامه ای که آرم و نام تجاری برند شما بر روی آن چاپ نشده باشد، هیچ سودی به حال شما و کسب و کارتان نخواهد داشت.

در حقیقت با چاپ نام و لوگوی خود بر روی سررسیدها و سالنامه ‌ها می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کم، به مدت یک سال همراه مشتری‌های فعلی و احتمالی خود باشید. و البته در پی آن باید انتظار افزایش مشتری را نیز داشته باشید.

نکته هایی برای سررسید‌ها و سالنامه ‌ها
با استفاده ازسررسید ها و با چاپ کردن نام شرکت، نام تجاری و برند مطرح کنید. البته در نوشتن اطلاعات زیاده روی نکنید که باعث کمتر استفاده شدن از آن سررسید خواهد شد.

اگر دارای وب سایت هستید آدرس وب سایت خود را روی سررسید چاپ کنید همچنین اگر باعث شلوغ شدن جلد سررسید نشود می توانید آدرس رسانه‌های اجتماعی برند خود را نیز می توانید به آنها اضافه کنید.

می توانید با در نظر گرفتن زمینه کسب و کار خود و طرح و رنگ لوگوی برندتان طرح و رنگ سررسید خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید اطلاعاتی در زمینه کسب کارتان در انتهای سررسید خود اضافه کنید تا مشتریان بتوانند از آنها استفاده کنند.

سررسیدی که به عنوان تبلیغ می خواهید استفاده کنید نشانه کسب و کار و برندتان است. با انتخاب جنس خوب برای جلد و صفحات آن خاص بودن خود و مشتریانتان را نشان دهید. با کمی ذوق می توانید طرح های مخصوص خود را برای سررسید 97 و سالنامه 97 ایجاد کنید تا با دیدن سررسیدهای شما شرکت و برندتان در ذهن شان مجسم شود.