باشگاه کاربران روماک

نسخه‌ی کامل: ارور Cannot Connect To App Store در آیفون، آیپد یا آیتونز و راه حل آن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مشاهده ارور Cannot Connect To App Store هنگام وارد کردن اپل آیدی یا دانلود نشدن اپلیکیشن ها و توقف دایره دانلود و شروع نشدن آن در برنامه اپ استور می تواند به علت اختلال در اینترنت شما یا مشکل در سرور اپل و یا مسدود شدن آی پی ایران توسط اپل باشد.

[تصویر:  do.php?img=4069]

قبل از انجام هر کاری یکبار مودم اینترنت خود که به آن متصل هستید را به مدت 10 ثانیه خاموش و سپس روشن نمایید و مجددا اقدام به دانلود کنید.
اگر به وای فای متصل هستید ابتدا از صفحه اصلی وارد قسمت Settings و سپس وارد Wifi شوید. مقابل اسم وای فای که به آن متصل هستید یک دایره (با علامت تعجب در وسط آن) قرار دارد، بر روی آن کلیک نموده تا وارد تنطیمات اتصال شوید.

عبارت DNS را پیدا کرده (پایین Router) و عدد DNS را کامل پاک کنید و عدد زیر را جایگزین DNS فعلی نمایید:

4.2.2.4
از تنظیمات خارج شوید و در صورت باز بودن برنامه اپ استور، آن را بسته و مجددا امتحان نمایید.
می توانید بجای 4.2.2.4 عدد 8.8.8.8 را هم جایگزین DNS فعلی نمایید.

برای بازگشت به حالت اولیه هم در همین بالای همین قسمت Forget This Network را زده و دوباره به وای فای مورد نظر وصل شوید.
اگر راه حل بالا مشکل شما را حل نکرد تنها راه حل قطعی موجود، استفاده از فیلترشکن می باشد.