باشگاه کاربران روماک

نسخه‌ی کامل: ویژگی جدید پاسخ خودکار در لینکداین از هوش مصنوعی استفاده می‌کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ویژگی پاسخ خودکار اخیرا به لینکداین اضافه شده و قرار است با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، کاربران را هنگام پاسخ دادن به پیام های این شبکه اجتماعی یاری دهد.

لینکداین (LinkedIn) اخیراً با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی به هر پیامی با توجه به متن گفتگو، سه پاسخ پیشنهاد می‌دهد که کاربران می‌توانند از میان آن‌ها یکی را به دلخواه انتخاب و برای طرف مقابل ارسال کنند. شاید استفاده از ویژگی پاسخ خودکار کمی بی‌فایده به نظر برسد، اما در مکالمات بسیار رسمی، که جایی برای خوش و بش نیست، کارایی دارد.

البته لینکداین عنوان کرده در آینده، استفاده از این ابزار و متن‌های گفتگو را بیش از پیش شخصی‌سازی می‌کند و کارایی آن را افزایش می‌دهد. این ابزار در حال حاضر به زبان انگلیسی و در دو نسخه موبایل و دسکتاپ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. مدیران لینکداین می‌گویند در آینده، زبان‌های بیشتری نیز به این برنامه اضافه می‌شود.

گفتنی است؛ آن دسته از کاربرانی که علاقه ای به استفاده از ویژگی پاسخ خودکار ندارند، می‌توانند این گزینه را در برنامه خود غیر فعال کنند.