باشگاه کاربران روماک

نسخه‌ی کامل: نکاتی در مورد نرخ اسپم در ایمیل مارکتینگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با نرم افزار ایمیل مارکتینگ می توانید به صورت گروهی ایمیل ارسال کنید و این یک راه کم هزینه و موثر برای تبلیغات کسب کار است، و شما در صورت رعایت نکردن بعضی نکات،باعث می شوید ایمیل های ارسالی شما وارد پوشه اسپم شود.پس به نکات زیر توجه نمایید:

اهمیت ندادن به subject line
موضوع ایمیل در نرم افزار ایمیل مارکتینگ،بسیار مهم است و برای انتخاب موضوع باید تمام دقت خود را انجام دهید و درواقع در ایمیل هایی که برای کاربرانتان میفرستید،اولین خط هایی که دیده می شود،همین موضوع است. خط موضوع میزان بازدید از landing page شما را نیز تعیین می کند ،زیرا شما با همین یک خط به خوانندگان خود می گویید،که دقیقا درباره چه چیزی می خواهید تبلیغ کنید و خدمات ارائه دهید و نوع کسب و کارتان مشخص می شود.
در همین حین که مشغول تنظیم خبرنامه خود با نرم افزار ایمیل مارکتینگ هستید،می توانید برای روی موضوع خو فکر کنید و بررسی کنید که چه موضوعی را انتخاب کنبد تا خواننده را جذب نمایید و خودتان را به جای کاربری که فقط تا حدی با کار شما آشناست و ایمیل شما را دریافت می کند،قرار دهید.

ایمیل تبلیغاتی را به طور وضوح مشخص نمی کنید
اگر در کسب و کار خود برای تبلیغ محصولاتتان ایمیل ارسال می کنید،لازم است که به طور وضوح تبلیغات خود را ارائه دهید و برای درک بیشتر هم می توانید از تصاویر در نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده کنید و این تصاویر بایستی مناسب با تبلیغات شما باشد.

ننوشتن شماره تلفن و آدرس کسب و کار خود در کمپین
یکی دیگر از کارهای مهم یک ایمیل تبلیغاتی با استفاده از نرم فزار ایمیل مارکتینگ،نوشتن آدرس پستی و شماره تلفن صحیح می باشد.پس شما برای شفافیت و حقیقی بودن کسب و کار خود لازم دارید که آدرس پستی خود را در جایی از خبرنامه ثبت کنید . کاربران به شما اعتماد می کنند و این یکی از راه ها برای اینکه مطمئن شوید در ذهن مخاطبان خود،مانده اید.

تیم بازاریابی و کمپین تبلیغاتی خود را دنبال نمی کنید
شاید شما،کار با نرم افزار ایمیل مارکتینگ را به یک تیمی خارج از دفتر کسب و کار خود بسپارید،در این صورت باز شما و همچنین تیم بازاریابی در برابر انچه که با نام شما ارسال می شود،مسئولیت دارید!!!

همیشه کار تیم بازاریابی خود را دنبال کنید و ببنید که آیا همان چیزی را که شما می خواهید را،انجام می دهند و برای کمپین های آینده خود طرحی پیاده کنید و آن را در اختیار تیم خود قرار دهید و از آنها بخواهید که برای طرح های آینده محتواهایی جدید با نرم افزار ایمیل مارکتینگ تولید کنند و در اختیارشما قرار دهند