۹۴/۵/۴، ۰۲:۱۴ عصر
در سه سال اخیر رشد تجارت الکترونیک در جنوب افریقا بسیار چشمگیر بوده است، به صورتی که خریداران آنلاین بطور روز افزون خرید های مکرر انجام می دهند.
خرید و فروش آنلاین در افریقای جنوبی با تعداد زیادی از شرکت های بین المللی به نحو چشمگیری رقابتی شده، و این شکل از تجارت به بازارهای محلی نفوذ پیدا کرده است؛ و فروشندگان نیز امیدوارند که به فروش حداکثری برسند.
این شرکت ها قدرت بالقوه ورود به طبقه بندی های کالاهای بین الملی داشته و تمایل دارند که کلیه امور را به عهده گیرند و سرمایه گذاری زیادی داشته باشند.
این بدین معناست که هر خرده فروشی صرفه نظر از آنکه فروش به مصرف کننده دارد یا به تجار، باید با دیگران رقابت مناسب داشته باشد.
کلید های موفقیت فروشگاه های اینترنتی
1- مشتری پسند و کاربرپسند بودن فروشگاه اینترنتی
طراحی سایتی که مشتریان براحتی با آن کار کنند
2- قیمت های رقابتی و طیف گسترده ای از محصولات
با داشتن گستره ای از محصول مشتری می تواند براحتی گزینه های مختلف را جستجو کرده و به مورد مد نظر خود برسد.
3- بازاریابی مستمر برای کالاها و خدمات
بزرگترین اشتباه صرفه جویی در تبلیغات است، تبلیغات بیشتر=مشتری بیشتر
4 - بسته بندی حرفه ای و تحویل سریع
بسته بندی حرفه ای موجب حفظ سلامت کالا در زمان انتقال و تحویل سریع موجب جلوگیری از انصراف مشتری است.
5- روشهای بیشتر پرداخت و برقراری امنیت پرداخت
با توجه به امکانات مختلف در اختیار مردم، گزینه های متفاوت از قبیل پرداخت آنلاین، کارت به کارت، واریز به حساب و ... را در شرایطی امن برای آنها فراهم آورید.
خرید و فروش آنلاین در افریقای جنوبی با تعداد زیادی از شرکت های بین المللی به نحو چشمگیری رقابتی شده، و این شکل از تجارت به بازارهای محلی نفوذ پیدا کرده است؛ و فروشندگان نیز امیدوارند که به فروش حداکثری برسند.
این شرکت ها قدرت بالقوه ورود به طبقه بندی های کالاهای بین الملی داشته و تمایل دارند که کلیه امور را به عهده گیرند و سرمایه گذاری زیادی داشته باشند.
این بدین معناست که هر خرده فروشی صرفه نظر از آنکه فروش به مصرف کننده دارد یا به تجار، باید با دیگران رقابت مناسب داشته باشد.
کلید های موفقیت فروشگاه های اینترنتی
1- مشتری پسند و کاربرپسند بودن فروشگاه اینترنتی
طراحی سایتی که مشتریان براحتی با آن کار کنند
2- قیمت های رقابتی و طیف گسترده ای از محصولات
با داشتن گستره ای از محصول مشتری می تواند براحتی گزینه های مختلف را جستجو کرده و به مورد مد نظر خود برسد.
3- بازاریابی مستمر برای کالاها و خدمات
بزرگترین اشتباه صرفه جویی در تبلیغات است، تبلیغات بیشتر=مشتری بیشتر
4 - بسته بندی حرفه ای و تحویل سریع
بسته بندی حرفه ای موجب حفظ سلامت کالا در زمان انتقال و تحویل سریع موجب جلوگیری از انصراف مشتری است.
5- روشهای بیشتر پرداخت و برقراری امنیت پرداخت
با توجه به امکانات مختلف در اختیار مردم، گزینه های متفاوت از قبیل پرداخت آنلاین، کارت به کارت، واریز به حساب و ... را در شرایطی امن برای آنها فراهم آورید.