۰۲/۳/۳۱، ۱۰:۱۶ صبح
در اینستاگرام دو راه برای دیدن پست های مختلف وجود دارد یکی صفحه هوم هست که در آن شما می توانید پست های افرادی که فالو کرده اید را در آن مشاهده کنید و دیگری صفحه اکسپلور هست که در آن هم بنا به سابقه سرچ های انجام شده و افرادی که فالو کرده اید تعداد زیادی از پست های مختلف و مرتبط با این موارد به شما نشان داده می شود.
پست های صفحه اکسپلور برای هر کسی منحصر به خودش است و پست های جدید از افراد جدید ولی با موضوعات مرتبط با علایق شما خواهد بود. این یک روش جالب در الگوریتم اینستاگرام است برای اینکه پست هایی را به شما برساند که قبلا به مشابه آن واکنش داده اید و به آن علاقه مند هستید.
صاحبان کسب و کارها نیز دقیقا به همین دلیل همواره در فکر ورود به صفحه اکسپلور هستند چون وقتی وارد صفحه اکسپلور شوند علاوه بر پیدا کردن مخاطبان جدید، مخاطبانی را خواهند یافت که کاملا مطمئن هستند به محتوا و محصول آنها علاقه مند هستند و این یعنی یک بازی برد برد هم برای صاحب کسب و کار که مشتری مناسب پیدا می کند و مخاطبی که به محتوا و محصول مورد علاقه اش می رسد.
چرا رفتن به اکسپلور ضروری است؟
شما اگر تعداد فالور کمی دارید و به دنبال فالوور های جدید هستید، و یا می خواهید کسب و کار اینستاگرامی خودتان را رونق دهید و مشتریان جدید را پیدا کنید؛ اکسپلور جایی است که باید در آن به دنبال اهداف خودتان بگردید.
اگر شما بتوانید محتوای مناسب که افراد در پی دیدن آن هستند را به وجود بیاورید مطمئنا خواهید توانست آن محتوا را به اکسپلور فرستاده و از این طریق پیشرفت چشمگیری در صفحه اینستاگرام خودتان به وجود بیاورید. در این قسمت به چهار نکته که به شما در راه رسیدن به اکسپلور کمک خواهند کرد را بررسی خواهیم کرد.
نکته یک) استفاده درست از هشتگ ها را در دستور کار خود قرار دهید
شما در هر پست که برای اینستاگرام می فرستید می توانید از حدود سی تا هشتگ استفاده کنید. هشتگ ها به شما کمک می کنند در صورت سرچ شدن توسط مخاطب در صفحه اکسپلور محتوایتان در سریع ترین زمان ممکن برای مخاطبانتان پیدا شود و حتی به این شکل می توانید برند خود را نیز شکل بدهید و در فضای مجازی معروف شوید.
همچنین همان طورکه می دانید هشتگ ها نیز قابل فالو کردن هستند در نتیجه اگر مخاطب شما یکی از هشتگ هایی که شما استفاده کرده اید را فالو کرده باشد محتوای شما از طریق این هشتگ به این مخاطب پیشنهاد خواهد شد. مشاهده می کنید استفاده از هشتگ های مرتبط با کسب و کار شما تا چه حد می تواند در بالا رفتن در صفحه اکسپلور به کمک شما بیاید.
نکته دو) تولید محتوای با کیفیت، اصل اساسی در ورود به اکسپلور
فهمیدن اینکه مخاطب محتوای شما، چه نوع پست هایی را دوست دارد کار زیاد سختی نیست؛ یکی از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار یا محتوای پیج تان را در اینستاگرام سرچ کنید و سپس کانال هایی که پیدا می کنید را با دقت آنالیز کنید و ببینید
چه محتوایی بیشترین لایک و توجه را از آن خود کرده است و چه ویژگی هایی دارد؟ و بدون اینکه کپی کنید محتوایی با ویژگی های یک کانتنت خوب و جذاب را تحویل مخاطب ها بدهید و ببینید که چنین پستی چگونه می تواند برای شما مخاطب را از اکسپلور جذب کند!
برای خواندن ادامه مقاله دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.از طریق لینک وارد شوید.