[align=justify]با وجود نفوذ زیاد اینترنت در بین اقشار مختلف و تغییر روشهای رسیدن به مشتری، چارچوبهای کلی بازاریابی ثابت باقی ماندهاند.
با کمی جستوجو در اینترنت با حجم زیادی از مطالب، ویدیوها یا کتابهای الکترونیکی روبهرو خواهید شد که همگی در مورد نحوهی بهینهسازی صفحات وب برای موتورهای جستوجو، ایجاد کمپینهای تبلیغاتی آنلاین یا به طور بازاریابی آنلاین هستند.
با فراگیری اینترنت، بازاریابی بیشتر از آن که یک چارچوب واحد معرفی شود به عنوان یک سری از سیستمهای پیچیده با هدف رسیدن به مش
|