شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1801
سطوح مختلف آگاهی از برند در ذهن مشتری
[align=justify]خریداران کالاهای B2B عموما برای برطرف کردن نیازمندی‌هایشان بیش از یک منبع خارجی دارند. البته برخی از شرکت‌ها هم هستند که برای ایجاد یک مشارکت پایدار و به صورت هدفمند با شرکت‌ها تفاهم نامه همکاری بلندمدت امضا می‌کنند یا دو، سه پیمانکار کوچک را همواره در کنار خود دارند و کارهایشان را بین آنها تقسیم می‌کنند.

اما در یک فضای متعارف برای B2B‌ها محصولات بین شرکتی اعم از کالا یا خدمات با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های منسوب به هر یک از شرکت‌های ارائه‌دهنده و در یک فضای غیرمتعارف ارزیابی می
نویسنده: farnaz - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1659
نه گام طلایی برای جذب مشتری
[align=justify]با نه روش برای جذب مشتری آشنا شوید. این روشها در کتاب ارتباط با مشتری توسط راجر کارت رایت توضیح داده شده است.


1. برای جذب مشتری جدید هیچ گاه از مشتری قدیمی غافل نشوید.
اگر چه جذب مشتری جدید کاری جذاب است ولی اگر مشتری قدیمی چنین بپندارد که اهمیت خود را از دست داده است از شما دور خواهد شد .

2.پس از بروز مساله (از نظر ارتباط با مشتری) هر چه سریع تر آن را حل کنید.
هیچ سازمان، کالا یا خدمتی نمی تواند برای همیشه
نویسنده: farnaz - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1886
ده فرمان بازاریابی در مشتری مداری و مدیریت پرسنل
[align=justify] ۱- بیاموزید که از دید مشتری نگاه کنید.
مانند مشتریانتان بیاندیشید. برخورد کل سازمان را در هنگام یک معامله از دید یک مشتری بررسی کنید.در این آنالیز حتی موارد جزئی مانند تعداد زنگهای تلفن قبل از برداشتن گوشی ،میزان معطلی مشتری در جلوی باجه ،میزان صحت سفارشات و محموله ها ،تحویل بموقع کالا ،میزان دقت و برخورد دوستانه کارمندان و نظایر آنها را در نظر بگیرید.

۲- خود را یک کارآموز در امر سرویس دهی تلقی کنید.
قبل از تصمیم گیری برای ایجاد تغییرات ببی
نویسنده: learn_marketing - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1526
مشتری کیست؟ مصرف کننده کیست؟
[align=right][size=small]{مشتری کیست؟ مصرف کننده کیست؟}

در بازاریابی، ما تمایل داریم تا لغات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و مصرف کننده را به جای هم به کار ببریم. با این حال اگر بخواهيم‌ در معنى‌ لغات دقيق‌ شويم‌، مشتری و مصرف کننده­ ی ما لزوما یکسان نیستند. مشتری
نویسنده: learn_marketing - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1342
**رضایت مندی مشتری**
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.



[size=medium][size=small]همان‌طور که در مقاله‌یدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چیست، گفته شد هدف ب
نویسنده: learn_marketing - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1267
++ارتباط با مشتری++
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


در مورد برخی از روابطی که برایتان مهم است بیاندیشید. شما والدین، دوستان، همکاران و آشنایان خود را دارید. به صورت کمتر یا بیشتر، شما با تمام این افراد در ارتباط هستید. شما در جامعه نقش‌هایی دارید نظیر دانش‌آموز، معلم، کارفرما، کارمند، شریک و .... ارتباط با مشتری ب
نویسنده: learn_marketing - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1502
*مدیریت ارتباط با مشتری*
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

[align=right][size=medium]مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM اصطلاحی است که اغلب در[url=http://learn-marketing.org/index.php/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/31-%D8%A8%D8%A7%D8
نویسنده: saman - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1484
۵ توصیه ساده برای جلب مشتری
[align=justify]وقتی پای جلب مشتری به میان می آید، روابط عمومی می تواند بهترین دوست و یا بدترین دشمن یک شرکت باشد. فراهم سازی یک بستر مناسب برای ایجاد رابطه ای مستحکم میان مشتریان و کسب و کار، در اعتماد و احترام دوجانبه ریشه دارد. مشتری عامل حیات شرکت است و به این ترتیب، از کسب و کار شما انتظار دارد از اصول خاصی پیروی کنید.
در ادامه می توانید ۵ مورد از این اصول را از نظر بگذرانید و با هدف جلب مشتریان بیشتر و تبدیل کردن آنها به حامیان برند خود از آنها بهره بگیرید.

[b][color=#800080]۱- در انتشا
نویسنده: saman - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 1952
در فروش تلفنی چگونه با مشتری صحبت کنیم؟
[align=justify]قبل از هر گونه تماسی ابتدا دفتر ثبت تماس های خود را آماده کنید. فراموش نکنید که ثبت تماس ها و نتایج آنها در هر مرحله ای از فروش تلفنی الزامی است و در پیشرفت کار به شما کمک میکند. اکنون شماره هایی پیش روی شماست که هنوز حتی مشخص نیست که بتوانید به درستی سر صحبت را با آنها به گونه ای شروع کنید که صاحبان این شماره ها اشتیاق پیدا کنند با شما ادامه دهند. گفتیم «شروع»! شروع، اولین مرحله از مراحل 4 گانه فروش تلفنی است.

مرحله اول: شروع
شروع یکی از مهم ترین مراحل فروش تلفنی است.
نویسنده: farnaz - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1031
به مشتری پیشنهادی بدهید که نتواند آن را رد کند!
[align=justify]اینکه فقط ده تا پانزده درصد بهتر یا ارزان‌تر از رقبا باشید برای پیشرفت کافی نیست. به آن‌ها پیشنهادی دهید که نتوانند رد کنند و کسب و کارتان را گسترش دهید.

اگر فیلم «پدر خوانده» را دیده باشید؛ نمی‌توانید آن قسمتی که دون ویتو کورلئونه با بازی مارلون براندو به پسرخوانده‌اش، جانی فونتانه - وقتی کارگردان از بازی دادن به او در فیلمش خودداری می‌کند - می‌گوید: «من به او پیشنهادی خواهم کرد که نتواند آن را رد کند»، فراموش کنید.
این طور به نظر می‌رسد که کسب و کار شما هم وقتی پای مشتری در