شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1810
کارت زرد رگولاتوری به ایرانسل و سه شرکت PAP
[align=justify] کارت زرد رگولاتوری به ایرانسل و سه شرکت PAP


نظارت‌های انجام شده سه اپراتور PAP شامل صباگستر ندا، ‌های وب و شاتل به دلیل عدم تناسب میزان پهنای باند با تعداد مشترکان و اپراتور وایمکس ایرانسل به دلیل عدم نصب سامانه سنجش کیفیت اینترنت، اخطار توقف فروش دریافت کرده‌اند.
 
به گزارش تلنا، تخلفات شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنتی از جمله موضوعاتی است که در سال‌های گذشته بارها به عنوان یکی از دغدغه‌های کاربران و خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد پیگیری قرار گر
نویسنده: hoboot - پاسخ‌ها: 6 - بازدید‌ها: 3257
کیش سل پارس ، اولین اپراتور مجازی موبایل ایران شد
[align=justify]شرکت کیش سل پارس با دریافت پروانه از رگولاتوری، اولین اپراتور مجازی موبایل ایران شد.

بالاخره پس از دریافت موافقت اصولی توسط ۲۴ شرکت برای تاسیس اپراتور مجازی در ایران، شرکت کیش سل پارس با دریافت مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان اولین اپراتور مجازی کشور شناخته شد.


علی اصغر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد اعطای اولین پروانه‌ی اپراتور مجازی در کشور اعلام کرد: «شرکت کیش سل پارس قرارداد همکاری با رایتل امضا کرده است و با
نویسنده: سحر - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 639
مخابرات بدترین وضعیت پاسخگویی تلفنی به کاربران را دارد
بنا به اعلام سازمان تنظیم مقررات، شرکت مخابرات ایران پایین‌ترین رتبه را در پاسخگویی تلفنی به کاربرانش دارد و ۶۰ درصد تماس‌های مردم به‌ علت تأخیر از دست می‌رود.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) با بررسی وضعیت مرکز تماس اپراتورهای مختلف، شرکت مخابرات ایران را در پایین‌ترین رتبه‌ی پاسخگویی به کاربران قرار داده است.
[align=justify] پیمان قره‌داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده در رگولاتوری، می‌گوید: «وضعیت مرکز تماس مخابرات (