شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: learn_marketing - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1357
**رضایت مندی مشتری**
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.



[size=medium][size=small]همان‌طور که در مقاله‌یدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چیست، گفته شد هدف ب
نویسنده: نسیم - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1313
چند استراتژی برای جلب رضایت مشتری‌های یک برند
اگر برند شما بتواند کیفیت محصولات خود را حفظ کرده و رابطه‌ی خوبی با مشتری‌ها برقرار کند آن‌گاه رشد و موفقیت آن برند تضمین شده است.


[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

برندهای موفق می‌دانند که مشتری‌ها نقش بسیار مهمی را در حفظ بقای آن‌ها ایفا می‌کنند. درواقع مشتری‌ها دلیل اصلی راه‌اندازی کسب‌وکار شما هستند. بنابراین اولین تلاش شما برای جذب مشتری بسیار باارزش است و اگر به درستی انجام شود می‌تواند آن‌ها را تبدیل به مشتری‌های دائمی برند شما ‌
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1174
میزان رضایت در مشاغل مختلف
هر شغل مجموعه‌ای از موارد مثبت و منفی همراه خود دارد. در این پست درصد رضایت و استرس مشاغل را در شرایط مختلف بررسی می‌کنیم.

[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

اشتغال را می‌توان به غواصی تشبیه کرد. گاهی زیر موج و گاهی روی موج سوار هستید؛ اما در مجموع شنا می‌کنید و به پیش می‌روید. برای مطالعه‌ی دقیق مشاغل، سازمان بیمه‌ی آمریکا به‌تازگی تحقیقی در این زمینه‌ انجام داده است تا احساس افراد را در شرایط کاری مختلف از جمله: آزادکاران، کارآفرینان، کارم
نویسنده: farnaz - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1019
شفافیت سازمانی رضایت شغلی کارمندان را افزایش می‌دهد
[align=justify]جریان آزاد اطلاعات و شفافیت سازمانی ، سطوح اعتماد تیمی را ارتقاء می‌دهد و از وقوع بسیاری از اختلافات پرهزینه، جلوگیری می‌کند.
نتیجه‌ی تحقیقاتی که سال ۲۰۱۳ و با حضور بیش از ۴۰ هزار کارمند صورت گرفت، نشان می‌داد که شفافیت سازمانی، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رضایت شغلی است. شفافیت عملکرد برای خلق یک محیط کار مشارکتی که به کارمندان انرژی و انگیزه می‌بخشد، ضروری است، همان‌طور که فقدان شفاف‌سازی، تأثیرات منفی خود را روی روحیه‌ی کارمندان، عملکرد و حتی سود شرکت نشان خواهد داد.

[b]روی م