شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: farnaz - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 812
جذب دوباره‌ی مشتریان قدیمی در کوتاه‌ترین زمان
[align=justify]ارتباط برقرار کردن با افرادی که از برند و خدمات شما هیچ اطلاعی ندارند، به‌مراتب پرهزینه‌تر از سرمایه‌گذاری روی مشتریان و مخاطبان قدیمی است.
برایان هیلارد، نویسنده و مربی جذب مشتری، استراتژی جدیدی با نام  Warm Market Prospecting معرفی می‌کند که تأثیر و بازدهی فوق‌العاده‌ی خود را روی کسب‌وکارهای مختلف نشان داده است.
در این استراتژی با مشتریانی در ارتباط هستید که در طول ۱۲ ماه گذشته با آن‌ها به‌نوعی در تعامل بوده‌اید. شما سعی نمی‌کنید به این مشتریان محصولی بفروشید؛ بل