شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: ms.khassi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1355
باارزش ترین برندها کدامند؟
با توجه به سود کلانی که اپل از فروش گجت‌های خود بدست آورده و محبوبیت بالای محصولات این کمپانی، جای تعجب نیست که ارزشمندترین برند باشد! گوگل نیز با شکست سامسونگ به جایگاه دوم پرتاب شد


[تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

ارزش برند یک فاکتور فوق‌العاده مهم برای مدیران کمپانی‌ها به حساب می‌آید؛ اگر چه در ظاهر سود مستقیمی برای صاحب برند نداشته یا شاید بصورت مستقیم روی فروش محصولات تاثیر چندانی نداشته باشد؛
[align=j
نویسنده: sara67 - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 3862
چرا برندها باید به اینستاگرام بیشتر از فیسبوک توجه کنند
[تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

اینستاگرام
، شبکه مخصوص اشتراک گذاری تصاویر اکنون یکی از جریان‌های اصلی در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود. قدرت این شبکه اجتماعی را در ادامه بیشتر خواهیم شناخت.
[align=justify]فیسبوک که چند سالی است شبکه اجتماعی اینستاگرام را به تصاحب خود درآورده، حالا خود به بلوغ رسیده است و سعی می‌کند امکانات بیشتری، هم برای کاربران و هم برای افراد تبلیغ کننده در اینستاگرام فرا
نویسنده: sitecup1 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 827
طراحی وب سایت برندها در سایت کاپ:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
[color=#222222][size=small][font=Tahoma, sans-serif]برندها و کسب و کارهای نام آشنا ایرانی با تخفیف ویژه و کی
نویسنده: sitecup1 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 702
طراحی وب سایت برندها :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 [color=#222222][size=small][font=Tahoma, sans-serif]برندها و کسب و کارهای نام آشن
نویسنده: نسیم - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 787
تفاوت های کسب‌وکارها و برندها
[align=justify]آیا هر کسب‌وکاری که دامنه‌ی فروش خود را گسترش داده است، یک برند به شمار می‌آید؟ شما چه تعریفی از یک برند دارید؟
طبق تعریف ویکی‌پدیا: «برند، نام، عنوان، طراحی، سمبل و هر ویژگی دیگری تعریف می‌شود که محصولات یک فروشنده را از سایر فروشندگان متمایز می‌کند.» این تعریف مؤثر و قابل‌توجه به نظر می‌رسد، ولی درواقع فقط به این معنی است که شما باید با دیگران متفاوت باشید.
برخی از مدیران، برند را این‌گونه تعریف می‌کنند: هر چیزی که به ذهن مشتریان و مخاطبان خطور می‌کند، زمانی که نام شرکت
نویسنده: afshin21 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1061
اشتباه برندها در بازاریابی محتوا
برندهایی که فقط برای کمپین‌ها یا رویدادهای خاص محتوا تولید می‌کنند مخاطبان زیادی ندارند. رمز موفقیت بازاریابی محتوا در پیوستگی تولید و اشتراک‌گذاری آن است.

[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

همه‌ی بازاریابان می‌دانند استراتژی محتوا تا چه اندازه در موفقیت بازاریابی نقش دارد. حتی می‌توان گفت تفاوت میان شناخته شدن و نشدن برند به محتوا بستگی دارد. به همین دلیل ۸۶ درصد بازاریابان B2C (تجارت بین کسب‌وکار و مصرف کننده) و ۹۱ درصد بازاریابان B2B (تجا