شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: ali23 - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 2249
۶ ترفند که برند شما را به یادماندنی‌تر می‌کنند
کدام‌یک بدتر است؟ کسی برند شما را نشناسد یا کسی برند شما را دوست نداشته باشد؟ شاید باورتان نشود؛ اما اولی بدتر است!

[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

حتی اگر یک برند را دوست نداشته باشید، باز هم این احتمال وجود دارد که با آن به طریقی در ارتباط باشید؛ مثلا آیا شما شرکت خدمات تلفن همراه خود را دوست دارید؟ اما اگر یک برند را نشناسید یا اصلا ندانید چنین برندی وجود دارد، هرگز شانس امتحان کردن و در نتیجه فهمیدن میزان رضایت یا نارضای
نویسنده: sara67 - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 3905
چرا برندها باید به اینستاگرام بیشتر از فیسبوک توجه کنند
[تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

اینستاگرام
، شبکه مخصوص اشتراک گذاری تصاویر اکنون یکی از جریان‌های اصلی در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود. قدرت این شبکه اجتماعی را در ادامه بیشتر خواهیم شناخت.
[align=justify]فیسبوک که چند سالی است شبکه اجتماعی اینستاگرام را به تصاحب خود درآورده، حالا خود به بلوغ رسیده است و سعی می‌کند امکانات بیشتری، هم برای کاربران و هم برای افراد تبلیغ کننده در اینستاگرام فرا
نویسنده: shahab - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 1516
نقش سلبریتی ها در برندسازی
[align=justify]برند سلبریتی ها
برای اینکه یک سلبریتی، برند شخصی خود را حفظ نموده و آن را توسعه دهد نیازمند به برنامه ریزی بازاریابی و توسعه مدل برند شخصی دارد. لذا همچنان که سلبریتی ها می توانند به بازاریابی و برندسازی محصولات و شرکت ها کمک کنند خود نیز لازم است برندسازی سلبریتی انجام دهند. درنتیجه این اشخاص مشهور معمولاً ترکیبی از محتوای ارسالی در شبکه های اجتماعی، ظاهر، محصولات و حواشی جهت حفظ موقعیت و هیجان بخشیدن به دنبال کنندگان برای برجسته کردن و متمایز ساختن ویژگی های خود، به کار
نویسنده: soraya - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 1280
چگونه برند خود را جهانی کنیم؟
یکی از اصلی‌ترین چالش کسب‌وکارها این است که هنگام تلاش برای جذب مشتری در بازار محلی، بتوانند محصولات خود را در سطح جهانی نیز مطرح کنند.
[align=justify]با پیشرفتهای اخیر تکنولوژی اینترنت، کاربران در سراسر دنیا می‌توانند ایده‌ها و علاقه‌مندی‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. درنتیجه دور از انتظار نیست که کسب‌وکارها بتوانند از سراسر دنیا مشتری جذب کنند. استارتاپ‌های زیادی با ایده‌های خوب وجود دارند که با شناخت بیشتر مشتری‌های غیر محلی می‌توانند فرصت خوبی در بازار جهانی