شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

ثبت دامنه و خدمات هاست (خرداد 31, 1397)

سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی اتوپیامک (خرداد 31, 1397)

فروش ممبر و افزایش بازدید پست های کانال تلگرام (خرداد 31, 1397)


کلمات کلیدی
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 917
سخنان الهام‌بخش از استیو جابز که زندگی کاری شما را تغییر خواهد دا
موفقیت‌های فراوان استیو جابز یک شبه به وقوع نپیوسته‌اند.
[align=justify]
استیو جابز سال‌ها سخت کار کرد و با اراده و پشتکار فراوان شرکتی مانند Apple را ساخت. اگر شما به اختراعات او مانند مک‌بوک، آی‌فون و تمام آن‌چه که انجام داده فکر کنید، متوجه می‌شوید که کارهای استیو جابز روش زندگی ما را به طرز شگفت‌آوری تغییر داده است.
به لطف سخنرانی‌های پربار او، ما می‌توانیم به اخلاق کاری و دلایل موفقیت‌های او پی ببریم. به منظور کمک به رسیدن شما به اهداف شغلی‌تان، ما ۲۵ تا از
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 767
چگونه به سوالات مصاحبه کاری به طور صحیح جواب دهیم؟
[align=justify]شما هرگز به صورت صد در صد نمی‌توانید برای یک مصاحبه‌ شغلی آماده شوید. هیچ راهی برای مطمئن شدن از این‌که در مصاحبه دقیقا از شما چه چیزهایی خواهند پرسید، وجود ندارد. با این حال گمان می‌کنیم می‌توان برخی از سوالات را حدس زد. با دانستن برخی از رایج‌ترین سوالات مصاحبه و برنامه‌ریزی کردن پاسخ، اعتماد به نفس شما افزایش پیدا خواهد کرد و این باعث می‌شود پاسخ‌های مناسبی پیدا کرده و بیان کنید. برخی از متداولترین سوالات مصاحبه توسط معتبرترین سایت‌های دنیا شناسایی شده‌اند، در ادامه تعدادی از آ
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 656
چطور یک رزومه‌ کاری فوق‌العاده بنویسیم؟
[align=justify]رزومه‌‍ کاری شما می‌تواند منجر به شکست و یا موفقیت در انتخاب یک شغل شود، بنابراین ضروری است که زمانی را برای تکمیل توانایی‌های حرفه‌ای خود در رزومه‌ کاری و اطمینان از صحت آن‌ها اختصاص دهید.
اگر چه فرمت و طراحی رزومه شما براساس ترجیحات شخصی و یا صنایع مختلف متفاوت است، اما برخی الزامات استانداردسازی برای رزومه‌ کاری وجود دارد که نباید آن‌ها را نادیده بگیرید. این چک‌لیست، لیست تمام ملزوماتی را که شما باید در رزومه‌ کاری خود بنویسید را شامل می‌شود:
[b]
یک رزومه‌ کاری فوق‌العاده ش
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 767
ماژول نمایش ساعات کاری فروشگاه و شرکت
توسط این ماژول میتوانید ساعات کاری فروشکاه یا دفتر کار و یا مطب خود را در سایت نمایش دهید.

پشتیبانی از جوملا 2.5 و 3.0

ترجمه » دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

وبسایت توسعه دهنده » دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دموی زنده » [url=https://www.joomill-extensions.com/my-extensions/opening-hours-days
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 805
5 کاری که در گوشی اندروید خود نباید انجام دهید.
[align=justify]برای استفاده مفید در مدت زمان بیشتر از دستگاه هوشمند خود بهتر است نکاتی را رعایت کنیم.

1-از Task Killer ها استفاده نکنید.
اپلیکیشن های زیادی برای اندروید منتشر شده است که برنامه ها را یک جا می بندند یا نام دیگر آن ها Task Killer است.این برنامه ها به نظر می رسد گوشی را سبک و سریع تر می کند اما به پردازنده آسیب می رساند.زیرا وقتی از برنامه ای استفاده می کنید بخشی از اطلاعات پردازشی ان در رم ذخیره می شود و با سریع تر باز می شود و پردازش می شود.با بستن برنامه توسط Task Kill
نویسنده: sara67 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 652
کاهش استرس محیط های کاری با توجه بیشتر به خواب و استراحت کارکنان
[align=justify]پزشکان ۸ ساعت خواب شبانه در هر ۲۴ ساعت را برای حفظ سلامت افراد ضروری می دانند. با این حال بسیاری از شاغلین از رسیدن به این هدفگذاری عقب می مانند و دچار کمبود خواب می شوند. همین کمبود خواب بهره وری و انگیزه آنان را پایین می آورد و اصطکاک آنها با همکارانشان را افزایش می دهد. اما مقصر کیست؟

پاسخ این سؤال چیزی نیست جز «کار». پژوهشی که در ماه مارس روی کارکنان یکی از بنگاه های اقتصادی آمریکا انجام شد نشان داده است ۵۸ درصد از ۳۲۰۰۰ کارمند مورد بررسی گزارش داده اند خواب کافی ندارند و ۶
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 1016
۱۱ کاری که با انجام آن اطرافیانتان را از خود بیزار می‌کنید
[align=justify]کارهای زیادی هست که با انجام آن اطرافیانتان را از خود دور می‌کنید. بیشتر این کارها نیازی به تلاش ندارند. در این جا به مواردی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

۱. اشتراک عکس‌های زیاد در شبکه‌های اجتماعی
به اشتراک گذاشتن عکس‌های خیلی زیاد در شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک می‌تواند به روابط شما آسیب بزند. اشتراک گذاری عکس‌های خانوادگی زیاد تصویر خوبی از شما برای دوستان و اطرافیان‌تان نمی‌سازد.

۲. داشتن دوستان خیلی زیاد یا خیلی کم در فیسبوک
در یک پژوهش، میزان محبوبیت افر
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 1006
5 کاری که قبل از فروش آیفون خود باید انجام دهید
[align=center][عکس: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

اگر قصد دارید گوشی اپلی خود را بفروشید این مطلب را دنبال کنید تا نکات قبل از فروش آیفون، آیپد و غیره را برای شما عزیزان شرح دهیم. در عصر ارتباطات کنونی حفظ حریم شخصی و امنیت اطلاعات در گوشی های هوشمند امری لازم و حیاتی است. از این رو قصد داریم تا شما را با کارهایی که قبل از فروش آیفون خود باید انجام دهید آشنا کنیم.

توجه: برای شروع ابتدا از گوشی خود بکاپ تهیه کنید تا بتوانید در صورت خرید گوشی جدید اطلاعات خو
نویسنده: tak - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 228
ایجاد خطای دید با کاشی‌ کاری مدرن یک شرکت انگلیسی
کارخانه‌ی کاشی‌سازی انگلیسی کاسا سرامیکا با کاشی‌کاری حرفه‌ای، ‌روی زمین پستی و بلندی موهومی ایجاد می‌کند.

[align=center][عکس: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

کاسا سرامیکا، شرکت کارخانه‌ی تولید کاشی و سرامیک کف در انگلستان، اخیرا در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر خبرساز شده است. آن‌ها با ارائه‌ی طرحی وهم‌آلود با استفاده از ۴۰۰ کاشی کف، خطای دیدی ایجاد کرده‌اند که مردم را از دویدن در راهروی سالن‌ها منع می‌کند.

هرچند شاید دلیلی نداشته باشد کسی بخواهد در راهر
نویسنده: نگار - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 256
چرا ترفیع دادن کارمندان بر اساس سابقه کاری غلط است
سال‌ها است که در شرکت‌های سنتی و حتی بعضی از کسب و کارهای نوپا، سابقه‌ی کاری و سال‌های حضور در شرکت به عنوان دلیل و معیار ترفیع دادن انتخاب می‌شود. این سبک از مدیریت و تشویق کارمندان را می‌توان نادرست‌ترین روش مدیریتی نامید. روشی که رقابت و تلاش برای پیشرفت شخصی را از بین برده و کارمندان را به افرادی بی‌روح تبدیل می‌کند.

[align=justify]مدیران برای انتخاب دلایل و راهکارهای ترفیع دادن به کارمندان با چالش‌های متعددی روبرو هستند. انتخاب کارمندان لایق ترفیع بر اساس سابقه، یک