شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 26 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
برند تبلیغات اول یک موفق گام برندسازی ساخت ساده بخش 10 برای

10 گام ساده برای ساخت یک برند موفق (بخش اول)
#1
سلام،سال جدیدتون مبارک باشه،انشالله سالی پر از اتفاقای خوب برای هممون باشه
برندی که مردم عاشق آن باشند و به خوبی معرف کسب و کار شما باشد یکی از دارایی های فوق العاده هر کسب و کاری است. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 حرفه ای زمان بر، پیچیده و نیازمند صرف هزینه زیاد است. اما امروز در پنتازوم تصمیم داریم 10 راه کاربردی ساده برایساخت یک برند موفق را برای شما توضیح بدهیم.

به عنوان یک کسب و کار کوچک شما حتما رقبای قدرتمندی دارید که اتفاقا آن ها مشتریان وفاداری هم دارند و دقیقا همین نکته ای است که باید سعی کنید برای ساخت یک برند موفق از روش های خودتان استفاده کنید. برند سازی (برندینگ ) خیلی بیشتر از داشتن یک لوگوی خوب و یا حتی تبلیغات مناسب است. باید کار بسیار بیشتری انجام بدهید.

برای ساخت یک برند موفق باید برنامه مداومی در ایجاد ارتباط با مردم داشته باشید.


برای ساخت یک برند موفق باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. محل فیزیکی برند (محل استقرار دفتر و یا مغازه )

  2. لوگو، ست و رنگ سازمانی، بسته بندی

  3. سایت و تبلیغات آنلاین

  4. شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا

  5. فروش و سرویس مشتریان
بنابراین آیا ساخت یک برند موفق کار ساده ای است؟ ساخت یک برند واقعا منحصر به مدت زمان کوتاه نیست. برند سازی بدون شک یک پروسه است. با این وجود، تلاش هایی که شما انجام می دهید در طولانی مدت تصویری از کسب و کار شما در ذهن مشتری باقی می گذارد که به تصویر برند معروف است. همین موضوع می تواند نردبانی برای ترقی فروش شما باشد. بنابراین آیا آماده هستید با هم 10 راه ساده برای ساخت برند موفق را آموزش ببینیم؟!

گام اول: بازار هدف مشتریان خود را مشخص کنید
این بخش در واقع فونداسیون و اساس ساخت یک برند موفق است. شما نمی توانید همه چیز برای همه باشید! باید این مساله را قبول کنید. وقتی می خواهید برند سازی را شروع کنید در ذهن خود مرور کنید که چه مشتریانی و با چه نیازهایی را هدف گرفته اید؟ بنابراین شما باید جزئیات رفتاری این مشتریان را مشخص کنید. با چند مثال این موارد را برای شما توضیح می دهیم:

  1. مادر هایی که یک فرزند دارند و در خانه پروژه های فریلنس انجام می دهند

  2. دانشجویانی که در خارج از کشور تحصیل می کنند

  3. اساتید دانشگاه که در رشته علوم انسانی تدریس می کنند
بنابراین برای ساخت یک برند موفق باید مشتریان بالقوه ای که هدف برند شما هستند را شناسایی کنید و سپس برنامه متناسب با آن ها که برایشان شفاف و قابل درک باشد را تنظیم کنید.

گام دوم: برای ساخت یک برند موفق یک ماموریت برای برند تعریف کنید.
پس از انجام مرحله اول، بقیه موارد اجرایی برند شما از جمله لوگو، نوع تبلیغات، کمپین های تبلیغاتی، لحن گفتار و .. باید همه در راستای نوع دسته مشتریان انتخاب شده شما باشد. همه ما با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 نایکی آشنا هستیم: فقط انجامش بده! . اما آیا اطلاع دارید چه ماموریتی پشت این شعار پنهان است؟ماموریت نایکی این است: برای هر ورزشکار در دنیا نوآوری داشته و الهام بخش باشد. نایکی روی تمام ورزشکارانی که از محصولاتش استفاده می کنند، تمرکز کرده است.
برای خواندن ادامه ی مقاله به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 مراجعه کنید
وبلاگِ سایتِ دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 مقاله های خیلی خوبی توی حوزه های برندسازی و تبلیغات و... داره و خدمات بازاریابی و مشاوره ی کسب و کار ارائه میدن که برای داشتن یه کسب و کار موفق واقعا مفید هستن میتونن بازدهیه کارتون رو خیلی افزایش بده،بهتون پیشنهاد میکنم سایتشون رو ببینید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ
#2
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 یا Branding یکی از اقدامات مهم و اساسی در راه اندازی، مدیریت و توسعه کسب و کار است. اگر هدف بزرگی داریم و می خواهیم نام و محبوبیت کسب و کارمان بر سر زبان ها باشد باید اصول و قواعد برندینگ را بدانیم و آنها را بدرستی و با دقت بالا بکار بگیریم. در این بخش از سایت جت، اصول و مراحل برندسازی برای  کسب وکار های مجازی و آنلاین آموزش خواهیم داد. اگر به دنبال این موضوع هستید که چگونه برندسازی کنیم ، چگونه برنسازی شخصی داشته باشید؟ این صفحه و مطالب آن  مخصوص شماست! و برای شما تهیه شده است.


 معمولا برندسازی و برندینگ به ویژه در مراحل ابتدایی آن هزینه بالایی دارد. تبلیغات یکی از کارهای معمولا پرهزینه است که برای برندینگ کاملا ضروری است. اما باید توجه داشت که اگر تبلیغات با اصول و قواعد صحیحی انجام شود، پس از مدتی و یا بلافاصله، نه تنها هزینه تبلیغات را بازگشت خواهد داد بلکه موجب افزایش سود نیز خواهد شد. در این بخش با قواعد و اصول اینکار آشنا می شوید، برندسازی را به شما آموزش خواهیم داد
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  راهکارهایی برای ایجاد برند شخصی قدرتمند saberi 3 2,096 ۰۲/۶/۱۶، ۱۱:۴۸ عصر
آخرین ارسال: 986
  راهکارهای ساخت برند نگار 2 1,110 ۹۸/۸/۱۸، ۰۹:۳۶ صبح
آخرین ارسال: raha23
  ایمیل مارکتینگ چگونه به ساخت برند کمک می‌کند؟ farnaz 1 1,289 ۹۶/۱۲/۱۳، ۰۵:۰۹ عصر
آخرین ارسال: mesterweb
  بیک (Bic)، یک نوستالژی ساده afshin21 1 1,929 ۹۶/۷/۲۹، ۱۱:۴۹ صبح
آخرین ارسال: farnaz
  چگونه بهترین نام برند (نام تجاری) را برای محصول، خدمت و شرکت انتخاب farnaz 0 2,292 ۹۴/۱۱/۶، ۱۱:۳۸ عصر
آخرین ارسال: farnaz
  نیازهای ساخت یك برند شخصی فوق‌العاده saberi 0 1,610 ۹۴/۸/۳، ۰۶:۳۲ صبح
آخرین ارسال: saberi
  اهمیت ایجاد برند دیجیتال برای جویندگان کار saberi 0 1,801 ۹۴/۸/۳، ۰۶:۲۹ صبح
آخرین ارسال: saberi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان