شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 34 رأی - میانگین امتیازات: 2.68
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
ادامه گوگل جهت سئو و چند توصیه طرف الگوریتم از پاندا

چند توصیه از طرف گوگل جهت سئو و ادامه الگوریتم پاندا
#1
اگر فکر می کنید که این تغییر شما را تحت تأثیر قرار داده است، باید همه محتوای سایتتان را مورد ارزیابی قرار داده و همه تلاشتان را در جهت بهبود کیفیت صفحات دامنه خود به کار ببندید. برداشتن صفحات کم- کیفیت و انتقال آن به دامنه ای دیگر می تواند رتبه بندی شما را جهت محتوایی باکیفیت تر یاری رساند.
آمار وب خود را مرور کرده و ببینید کدام صفحات با آسیب مواجه گشته اند- می توانید ابتدا بر بهبود آن صفحات کار کنید (ولی همان طور که در بالا به آن اشاره گردید، یک بازبینی گسترده از سایت هرگز ایده بدی به نظر نمی رسد). ببینید آیا می توانید تمایزی میان صفحاتی که همچنان موفق و درست عمل می کنند و آنهایی که مورد آسیب واقع شده اند، قائل شوید.
اگر واقعاً می خواهید کاستی ها را تصحیح کنید، یک رویکرد تحلیلی ژرف را به کار گرفته و ببینید کدام یک از فاکتورهایی که در بالا به آنها اشاره گردید در صفحات وجود دارند؛ در جهت پاکسازی همه حوزه های مشکل دار تلاش نمایید.
بر بهبود محتوای خود و نیز بهبود بخشیدن به تجربه کاربران تمرکز نمایید تا کارتان به نحو احسن انجام گردد.

گوگل لیستی از سؤالات تهیه کرده که همه سایت ها باید هنگام اندیشیدن به محتوای باکیفیت، این سؤالات را در نظر می گرفتند. این سؤالات به این ترتیب بودند:
  • آیا به اطلاعاتی که در این مقاله آمده بود، اطمینان می کنید؟
  • آیا این مقاله توسط یک متخصص یا علاقه مند به این حوزه که موضوع را به خوبی می شناسد نوشته شده و یا از پایه سطحی و کم ژرف بود؟
  • آیا سایت مزبور مقالات نامربوط، دارای اشتراکات، و یا تکراری در موضوعات یکسان و یا مشابه با اندک اختلافات جزئی در کلیدواژه ها دارد؟
  • آیا جهت دادن اطلاعات کارت اعتباری خود به این سایت، احساس راحتی می کنید؟
  • آیا این مقاله اشتباهات املایی، انشائی و یا حقیقی دارد؟
  • آیا موضوعات سایت توسط علایق اصلی و حقیقی کاربران سایت برانگیخته می شود، یا سایت براساس حدسیات خود پیرامون اینکه چه موضوعاتی در موتورهای جستجو خوب رتبه بندی می گردد تولید محتوا می نماید؟
  • آیا این مقاله اطلاعات و محتوای اصیل و بدیع، گزارش اصیل و بدیع، پژوهشس اصیل و یا تجزیه و تحلیلی بدیع را ارائه داده است؟
  • آیا این صفحه در مقایسه با صفحات دیگر در نتایج جستجو، ارزشی معتبر و قابل توجه را ارائه می دهد؟
  • تا چه حد کنترل کیفی بر محتوا اعمال شده است؟
  • آیا این مقاله هر دو جنبه یک داستان را بیان می نماید؟
  • آیا سایت مزبور در حوزه فعالیت خود مرجع شناخته شده ای به شمار می آید؟
  • آیا محتوا توسط تعداد زیادی ایجادکننده تولید انبوده شده و یا به آنان برون سپاری شده، و یا در سطح شبکه گسترده ای از سایت ها انتشار یافته، و بنابراین تک صفحه ها و یا سایت ها چندان توجهی به آن نداشته و اهمیتی نمی دهند؟
  • آیا مقاله به طور مناسب ویرایش شده و یا به نظر می آید که باعجله تولید گشته و در هم و آشفته شده می باشد؟
  • آیا از نظر جستجویی سالم، به اطلاعات این سایت اطمینان دارید؟
  • آیا هنگامی که به اسم این سایت اشاره می شود، آن را به عنوان مرجعی معتبر و شناخته شده می شناسید؟
  • آیا این مقاله توصیف جامع و کاملی از موضوع مورد نظر خود ارائه داده است؟
  • آیا این مقاله، تحلیل بینش آفرین یا اطلاعات جالبی را ورای بدیهیات ارائه داده است؟
  • آیا این صفحه، از آن دست صفحاتی است که بخواهید آن را بوکمارک کرده، با یک دوست به اشتراک بگذارید، و یا بازدید از آن را به کسی پیشنهاد بدهید؟
  • آیا این مقاله دارای تبلیغات بیش از حد است به طوری که حواس را پرت کند و یا با محتوای اصلی تداخل دارد؟
  • آیا پیش بینی می کنید که این مقاله را در یک نشریه چاپی، دانش نامه و یا کتاب ببینید؟
  • آیا مقالات کوتاه، بی پایه و اساس هستند و یا بالعکس کمبود معیار و مشخصه های سودمند دارند؟
  • آیا صفحات با دقت و توجه به جزئیات تهیه شده اند و یا بالعکس توجه چندانی به جزئیات نداشته اند؟
  • آیا کاربران با دیدن صفحات این سایت ناله و شکایت خواهند کرد؟

نکته:
آپدیت های پاندا ادامه خواهند داشت و از این رو اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد که شما از داشتن محتوایی باکیفیت و سایتی که به خوبی بهینه سازی شده اطمینان حاصل کنید.
نکات بیشتری درباره آپدیت پاندا و اینکه چرا به بسیاری از سایت ها آسیب وارد کرده است…
به گفته دنی سالیوان، کارشناس صنعت، چیزی که در این میان جدید است این حقیقت نیست که گوگل به دنبال این موارد است، بلکه درباره این است که گوگل چگونه دنبال این موارد می گردد. آنها دارند نحوه کشف و شناسایی و از میان بردن این مسائل را بهبود می بخشند.

مت کاتس درباره اینکه گوگل هیچ مشکلی با سئو ندارد قاطع و مصمم بود؛ این اسپم است که آنها به دنبالش هستند. در نقل قول دیگری از گوگل آمده است:

“توصیه ما به وبمسترها این است که بر تولید محتوای باکیفیتی که تجربه کاربر خوبی ایجاد می نماید، تمرکز داشته باشند، و به جای شرکت در تاکتیک های اسپم وب تهاجمی، روش های سئوی کلاه سفید را به کار بگیرند.
ممکن است سایت هایی که تحت تأثیر این تغییر واقع شده اند، بدون تجزیه و تحلیل عمیق و مهارت و تخصص به راحتی قابل تشخیص و شناسایی به عنوان اسپم کردن نباشند، ولی تصور یکسانی که وجود دارد این است که  این سایت ها کاری فراتر از سئوی کلاه سفید انجام می دهند؛ ما بر این باوریم که آنها در تاکتیک های اسپم وب دست دارند تا رتبه بندی موتور جست و جو را دستکاری کنند.
ما می خواهیم افراد بهینه سازی موتور جستجوی کلاه سفید را انجام دهند (و یا اصلاً هیچ بهینه سازی موتور جستجویی را انجام ندهند) تا برای تمرکز بر ایجاد سایت های جالب و جذاب، آزادانه عمل کنند.”

پس بار دیگر با تکرار حرف روز گذشته خود می گویم که، مشکل با بهینه سازی سایتتان، یا شرکت در «کلاه سیاه» یا دیگر شیوه های اسپم کردن نیست.
به شخصه، بزرگ ترین حوزه ای که من مشکل را با آن می بینم، ایجاد لینک و شبکه ها است. سرویس های لینک قابل تهیه ی بسیاری وجود دارند که افراد را به درون خود کشیده و آنها را دچار دردسر و مشکلات می سازند. شما آنچه را که هزینه اش را پرداخت کرده اید به دست آورده و می خواهید پیش از آنکه به یکی از آن سرویس ها بپیوندید، واقعاً درباره آن فکر کنید. همین مسأله در رابطه با سرویس های تولید محتوای کم هزینه و «واگذاری انبوه» که به نظر می رسد مردم هنوز به خرید و فروش آنها دست می زنند، وجود دارد.

وب سایت شما، حضور آنلاین تان است؛ دفتر کارتان و یا فروشگاه شما محسوب می گردد. آیا شما هنگامی که فروشگاه خود را راه اندازی می کنید، آن را انباشته از دکور ارزان، پرسنل ضعیف و ناکارآمد، و بطور کلی عرضه ای باکیفیت پایین می نمایید؟ بسیاری افراد تصور آن را هم نمی کنند. اگر/ هنگامی که دفتر کار یا فروشگاه خود را افتتاح می نمایند، تازه متوجه می شوند که آن گونه که فروشگاه یا دفترشان با ورود افراد به آنها به چشم می آید و یا هنگامی که افراد به داخل ویترین آنها می نگرند، همگی مستقیماً بر نتایج کار آنها اثرگذار خواهد بود.
در ارتباط با وب سایت تان نیز به همین شکل است. شما به یک سایت باکیفیت احتیاج دارید و بنابراین نیازمند بهینه سازی باکیفیت هستید.
حقه های ارزان و کم ارزش، اسپم کردن، دستکاری و بکارگیری «راه آسان» یا «میانبر» به «رتبه بندی های سریع» دیگر اختیاری نبوده و چنانچه فکر می کردید که این گونه بوده- در ماه های آتی چشم از سایتتان برندارید تا نتایج آن را ببینید.
از کیفیت سایت خود اطمینان حاصل کرده و پاکسازی و بهینه سازی را از همین حالا آغاز کنید. از برنامه پیش افتادن، و بجای تن به جریمه دادن و بعدها تلاش در جهت جمع آوری بخش بخش آن کردن، مطمئن شدن از داشتن یک سایت باکیفیت، هم ارزان تر و هم سریع تر خواهد بود.
من فکر می کنم مهم است که همه حقیقتاً این پیام را بشنوند. زمان آن فرا رسیده که با واقعیت مواجه شویم و اگر می خواهید سایتتان عمل کند، باید به طور جدی کیفیت سایت را بالا برده و آن را بهینه سازی کنید.

بنابراین چند گزینه را به شما پیشنهاد می کنم:
تقریباً سه راه وجود دارد که ممکن است شما تحت تأثیر این آپدیت ها واقع شده باشید:

جریمه ها – از این مورد به «اقدام دستی» توسط گوگل عنوان می گردد که در این صورت شما باید از طرف گوگل به خاطر تخلف خود یک اخطار دریافت کرده باشید.
رتبه بندی های تنظیم شده توسط تغییرات الگوریتمی - این همان موردی است که بیشتر افراد را دچار سردرگمی می کند. اگر رتبه بندی شما افول پیدا کرد به این معنا نیست که «مورد تنبیه واقع شده اید» – این فقط به این معناست که باید فعل و عمل خود را تصفیه سازید تا الگوریتم را راضی نموده و سپس دوباره می توانید به کار خود بازگردید. هیچ دلیلی برای بیم و هراس و یا تسلیم درخواست تجدیدنظر وجود ندارد. شما تنها باید با مسئولیت پذیری به پاکسازی سایت خود پرداخته و بگذارید گوگل دوباره آن را اسپایدر کند.
تلفات جانبی - این مورد از همه بدتر و آزاردهنده تر است و زمانی اتفاق می افتد که شما واقعاً بی گناه بوده و سهواً در صفحه نتایج موتور جستجو به پایین جا به جا شوید. همان گونه که در بالا به آن اشاره شد، یک راه وجود دارد که توسط آن می توان از مورد شما دفاع نمود. علاوه بر آن، شما می توانید بر اضافه کردن محتوای باکیفیت تمرکز نموده و در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید تا شرایط را ارتقا و تعالی بخشید.
ثبت دامنه و فروش هاست، سامانه پیامک، طراحی سایت، خدمات شبکه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
  | دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

sms: 10004673  - 500021995
پاسخ
#2
عاااااالی بود
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تحریم دسترسی سایت های ایرانی به گوگل آنالیتیکس توسط گوگل سحر 2 1,537 ۰۱/۱/۱۳، ۱۲:۰۵ عصر
آخرین ارسال: fereshte2
  الگوریتم فلوریدا چیست؟ marjannn 0 579 ۹۹/۷/۳، ۱۱:۴۶ صبح
آخرین ارسال: marjannn
  الگوریتم پنگوئن ۲ گوگل و رهایی از جریمه آن saberi 2 2,053 ۹۹/۶/۲، ۱۰:۰۸ صبح
آخرین ارسال: parisa1398
  بهترین راه تقلب در الگوریتم گوگل ali_ghomi 1 1,649 ۹۹/۴/۱۱، ۱۰:۴۷ صبح
آخرین ارسال: parisa1398
  آموزش سئو و بهینه سازی | الگوریتم گوگل tehranwordpress 1 759 ۹۸/۱۲/۱۱، ۱۱:۳۷ عصر
آخرین ارسال: emilyfarahi
  الگوریتم مرغ مگس خوار saberi 1 1,738 ۹۴/۷/۲۸، ۱۱:۰۸ عصر
آخرین ارسال: مینا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان