شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .
باشگاه کاربران روماک
ثبت شرکت تولید درب ضد سرقت - نسخه‌ی قابل چاپ

+- باشگاه کاربران روماک (https://forum.romaak.ir)
+-- انجمن: انجمن حقوقی و مالی (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=148)
+--- انجمن: قوانین ثبت شرکتها، موسسات و برندها (https://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=150)
+--- موضوع: ثبت شرکت تولید درب ضد سرقت (/showthread.php?tid=5959)



ثبت شرکت تولید درب ضد سرقت - fekre - ۹۷/۷/۱۶

جهت انجام ثبت شرکت لازم است با توجه به نوع شرکت مدارک و اسناد مرتبط را تجمیع نمود. این مدارک به شرح ذیل می باشد که لازم است قبل از اقدامات لازم برای ثبت شرکت نسبت بدان آگاه بود تا با اشراف کامل اقدام به پروسه ثبت شرکت نمود. 
- شناسنامه و کارت ملی متقاضیان اعم از سهامداران اعضای هیئت مدیره و بازرسین 
- گواهی عدم سوء پیشینه برای اعضای هیئت مدیره و بازرسین 
- مدرک تحصیلی مورد نیاز برای موضوعاتی که نیاز به مدرک تحصیلی دارند. 
- مجوز فعالیت برای موضوعاتی که ملزم به ارائه مجوز می باشند. 
- ارائه آدرس صحیح به همراه کد پستی برای محل فعالیت شرکت و محل سکونت متقاضیان
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تولید درب ضد سرقت
 ثبت شرکت ها در تهران در اداره ای به نام " اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی " انجام می شود که یکی از دوایر اداره کل ثبت اسناد و املاک است. در خارج از تهران ، به موجب ماده 2 نظامنامه قانون تجارت وزارت عدلیه ( مصوب 1311) ، ثبت شرکت در اداره ثبت اسناد مرکز اصلی شرکت به عمل می آید. در نقاطی که اداره یا دایره شعب ثبت اسناد وجود نداشته باشد، ثبت شرکت در دفتر اسناد رسمی و اگر دفتر اسناد رسمی، هم نباشد ، در دفتر دادگاه محل انجام خواهد گرفت. در صورت اخیر، شرکت باید در ظرف سه ماه از تاریخ تاسیس اداره یا دایره یا شعبه ثبت اسناد در محل استقرار دادگاه ، خود را در دفتر ثبت اسناد به ثبت برساند. 
جهت انجام امور ثبت شرکت لازم است که پروسه اداری طی گردد. این مراحل به شرح ذیل است :
- تجمیع مدارک مورد نیاز 
- اخذ گواهی عدم سوپیشینه 
- تنظیم و تدوین مفاد اساسنامه 
- انتخاب نام مناسب برای شرکت 
- ثبت نام اولیه در سامانه و تنظیم اوراق ثبتی 
- تعیین نام شرکت 
- ارسال اوراق به اداره از طریق پست جهت انجام مراحل ثبت 
- بررسی مدارک توسط کارشناس اداره ثبت شرکت ها 
- در صورت بلامانع بودن صدور آگهی تاسیس شرکت 
- تخصیص شماره ثبت و شناسه ملی برای درخواست ثبت شرکت 
- ارسال آگهی جهت انتشار در روزنامه رسمی کشور 
- انجام امور تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی 
در صورت نیاز به هرگونه مشاوره تخصصی با ما تماس حاصل فرمایید. 
ثبت شرکت فکر برتر آماده ی پاسخگویی به کلیه ی سوالات شما در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت برند می باشد.


مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند دزد گیر - بانک اطلاعات ثبتی - ۹۷/۷/۱۹

تکمیل و ارائه اظهار نامه ثبت برند دزدگیر اماکن
ارائه نسخه اصلی یا رونوشت گواهی شده وکالتنامه،در صورتی که کار توسط وکیل متقاضی انجام می شود.
ارائه ده نمونه از علامت طراحی شده  به شکل گرافیکی که با علامت نصب شده روی اظهارنامه یکسان باشد (ابعاد حداکثر ۱۰ در ۱۰ سانتی متر باشد).
در صورت سه بعدی بودن علامت،ارائه علامت به صورت نمونه های گرافیکی یا تصویر دو بعدی
مدارک مربوط به حق تقدم که باید همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف 15 روز از آن تاریخ تسلیم شود.
ارائه مدارک دال بر فعالیت در حوزه ذی ربط بنا به تشخیص مرجع ثبت